/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Det mest geniale tip længe!!!
Fra : Sunowich
Vist : 884 gange
5 point
Dato : 23-02-04 21:27

Natmand det burde vi gører *sssss* http://www.kandu.dk/dk/tip/6772

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 21:29

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 21:30

*LOL* Natmaden er nu lidt kvik

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:31

Superide "sune"
Det skal nok gå godt (et stykke tid)
Men hjælper måske.
Kandu er sgu ved at blive mærkelig.
Det vrimler med mere og mere åndsvage spørgsmål.
Så det var nok ikke det værste at bruge tiden på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:33

Orkedog..

Jeg har da mindst 4 Smalltalk tråde kørende på én gang. Ellers havde jeg jo ikke noget at ta' mig til.

Den seneste jeg deltager i, handler om at Internettet går ned !!! ??? ...fordi man ikke kan logge på Jubii

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 21:34

"Lidt malurt i bægeret"
Vedkommende er måske gået eller har hakket fra.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 21:34

>refi

Hvad er din defination af "åndssvage spørgsmål?"
Kender man ikke svaret...er det da ikke åndssvagt at spørge....

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:37

http://www.kandu.dk/dk/spg/33831 så ka' I selv se. Der er altid nogen der går 'galt' i byen ..og hva'så ?

Vekommende havde nok fået et mere kompetent svar her : http://kandu.dk/dk/emne/30302

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 21:38

emesen... man kan ikke "hakke fra" før man har lukket spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:39

Nej men det er åndsvagt at stille de spørgsmål jeg talet om
(har en 17" skærm med 800x600 opløsning - kan ikke læse teksten)
(den anden 17" 1024x768 - kan jeg godt læse)
Der er da kun synoptik der kan hjælpe - eller hvad?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 21:40

Rettelse...........
"Lidt malurt i bægeret"
Vedkommende er måske gået
(eller har hakket fra.)= yt
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 21:52

Nemlig Uffe og tak , jeg ser på min egen mail at det virkede ikke fordi at noget er blevet lukket.
egentligt er det jo ikke vigtigt at kan(hvem er)du finder på at lukke gamle indlæg,
det vigtige er at dem, som har brugt tid på at svare, får den respons som de har fortjent for ulejligheden.
refid du er da alle steder med dine sure opstød, pas på mavesår du ved.
det må være svært at holde masken, i selskab med alle-en glade mennesker.
Jeg kender en da er sådan, husker tydeligt, at han aldrig måtte komme od og lege, da vi var små!
Natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 21:55

molo man kan da håbe at han glemmer at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:56

Jeg har sgu da ingen sure opstød.
Hvor har du dog den ide fra.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 21:57

>Refi

Der ramte du lige præcis noget som jeg ikke har en hujende fis forstand på.
Altså ville jeg være blevet stemplet som åndssvag,
hvis jeg havde stillet dette sp

Jeg tror du generelt bare er lidt kørt op over Kandu i øjeblikket....og så er det, at man måske skal geare lidt ned....Det er svært....I Know

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 22:02

"frida"
Helt ærligt - hvis du ikke havde en hujende fis forstand på det - ville du heller ikke stille spørgsmålet.
Det er skolebørn der leger - og større skolebørn der leger med komputere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 22:04

Og nej - jeg er ikke oppe at køre
Faktisk har mit humør længe ikke været så godt som idag.
Hele denne weekend har fået mig til at indse at der ikke er noget at gøre ved dumhed udover at følge med på spøgen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 22:08

Ang. mærkelige spørgsmål.
En spørger ved måske ikke hvilket slags problem han/hun har - men prøver måske, at fortælle hvordan problemet opleves uden, at være særlig god til at kommunikere.
For nogen kan bagateller være store, det har jeg da oplevet ind i mellem.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 22:11

>Refi

Jeg undrer mig virkelig over dig lige nu....men jeg skal ikke gøre mig klog på dit humør. Alligevel forstår jeg ikke, hvad det er der kan få dit pis så meget i kog

Lad dog "ungerne" more eller kvaje sig.....Det er kun Kandu...og ikke en stor forbrydelse i det virkelige liv der er tale om er det stadig "snyderiet" med point du er arrig over?? så klag til Kandu. Andet er der ikke at gøre.

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 22:12

Ja - blot er det besynderligt at de alle KAN finde kandu

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 22:14

Molo er inde på noget af det rigtige; "Jeg har da mindst 4 Smalltalk tråde kørende på én gang. Ellers havde jeg jo ikke noget at ta' mig til", det fik jeg at mærke, tak for linket, så alle kan se hvor dum jeg er, jeg ved ikke bedre... Også tak til Natmaden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 22:14

"frida"
Jeg koger da ikke - hvad gir dig den ide?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 22:18

det jo netop ikke dumhed, men nok nærmere en udløsning(tolk selv) pga. netop den hjælpeløshed
over at bruge tid på brugere der pisser på en , når bare de har fået deres.
Lige som kvinder og seks . . . - - - . . .

Eller det er en udluftning af sjælen , over den fustration, det er at spilde tiden.

Dette er ikke spild, der er jo masser af resoponds, og det er vel foremålet.
rifi godr at du more dig,, en smiley laves med : + - + ) =
Natmaden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-02-04 22:18

Denne her er da osse go' :

http://www.kandu.dk/dk/tip/6775

Kære venner, lad det dog blive hverdag igen.
Eller er dette begyndt at blive hverdag????????

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 22:24

Nå det er det frida ikke forstår.
Er det fordi jeg ikke altid sætter at du tror jeg er sur eller?
er denne bedre

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 22:25

Her er hver dag en søndag, forviringen er opstået efter at købmanden er begyndt at have åbent om søndagen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 22:27

Med hensyn til tippet har de jo også lukket spørgsmålet - så er det jo nemmere at blive stor igen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 22:34

hvem har det ældste u-lukkede spørgsmål mit var kun fra 11/9-03 troede det var lang tid indtil uffe29 og jeg
mødtes på hans http://www.kandu.dk/dk/spg/9573
Nogen ældre (man skal selv have deltaget)
refi dit nye øje klær dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 22:38

emesen -> Dybt, originalt og rigtigt (Dato : 23-02-04 22:08)

SEPPE -> Hvad var det du mærkede? Detr eneste jeg fik ud af at prøve at forstå dit spørgsmål var denne bemærkning :

Citat
Du er da en seriøs nar!!!!! - på 43 år????

Var du 'gået galt i byen' med dit spørgsmål eller prøvede du at lave sjov ?

Helt ærligt jeg var/er i tvivl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 22:42

Uffe30 og natmaden - Det er jer som ikke forstår noget som helst.
I 3-4 indlæg inviteres i jo til at maile til "ickici" - så i ikke det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 22:49

http://www.kandu.dk/dk/spg/14734 er mit ældste 'ubesvarede'. Var det dét du spurgte om natmaden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 22:59

øh ! men men http://www.kandu.dk/dk/spg/21928 er da lige blevet lukket
ickici er da på listen et par steder i min færden
og han har lukket sin tråd med molokyle under smaltalk
forstår ikke helt hvad du mener emesen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 23-02-04 23:04

Hej

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 23:05

Denne er da ikke lukket:
http://www.kandu.dk/dk/spg/9573
eller kan jeg ikke se
Det var den jeg henviste til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 23:07

Sunowich.............giv point til "ep" - han har svaret.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 23:13

Molekyle: Nu vil jeg ikke kører det her længere ud, andet end at sige, at jeg sad med et problem, dine svar var;

"Til dit sidste spørgmål vil jeg svare : Det er fordi du ikke aner hvad du laver (...eller spørger om?)."

"Ved nærmere eftertanke : Det kan være fordi 'alle andre computere' er ejet af folk der ved, hvad de har med at gøre"

"Undskyld; hvis jeg misforstod dig", det gjorde du vist, "men ellers ligesom natmaden... : Der er større sandsynlighed for et brugbart svar, hvis man stiller spørgsmålet i den relevante kategori.", jeg var ikke klar over fanen e-mail, det er jeg nu, og tak for det, og til sidst, du skriver:

"Går det galt; så gør opmærksom på det, istedet for at fare sådan op" - ja, men når man sidder med et problem, er det sgu da irriterende at få en række ubrugelige svar som dine de første, der får en til at føle sig dum...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 23:14

Jeg følger jo slet ikke med! Det var: ickici I hentydede til? Må ikke være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-02-04 23:15

Eller lade spørgsmålet stå åbent, så kan det jo altid bruges til smalltalk.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 23:18

Hov lille børn Kandu.dk er ikke smalltalk

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 23:19

eller spam

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 23:19

eller spam

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 23:19

eller spam

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 23:19

emesen mit ældste er lukket. det var det link jeg mente.
så det har haft en effekt.
ickici har lige lukket http://www.kandu.dk/dk/spg/33831

Der er også en på http://www.kandu.dk/dk/spg/28506
men den tror jeg lukker senere i dag værkstedshumor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 23:21

SEPPE -> I Smalltalk er det ikke ualmindeligt med usædvanlige svar på usædvanlige spørgsmål. Imidlertid synes jeg det er noget andet, at kalde en bruger for en 'Nar'.

At du ikke fattede det var dig der var 'gået' galt i byen : Det er fordi du ikke aner hvad du laver ..som jeg sagde; berettiger dig vel ikke til at komme med ukvemsord?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 23:24

Det der med spam er sgu genialt! Nu skal jeg til at fjerne flueben fordi jeg bliver spammet for at deltage i et spørgsmål! Ak ja!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 23:35

ted det problem har jeg også opdaget, undskyld. men jeg ville bare være lidt alternativ, og få gang,
nogle u-lukkede tråde, de visner jo. medicinen virker, men der var en overset bivirkning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-02-04 23:36

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 23:41

Ja men det var jo i en god mening natmaden! Men mit lydkort er vist stået af!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 23:45

Så vi venter stadigvæk på det mest geniale tip!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 23:50

ja det kan jeg høre tedd
jeg nærmer mig 250 mail i dag. men de er jo nemme at seriemyrde, når at de kommer række.
nå! tror at jeg selv har et spøgsmål jeg med stor sorg må lukke

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 23:52

Jeg har da flere måske brugbare tips, som opfølgning,. men venter lige(skrivekrampe)

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 23:56

Molekyle: Nej så hellere tage pis på ham, i stedet for at forklare på en saglig måde...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-02-04 00:19

SEPPE
Jeg syntes at Molekyle er rigeligt saglig, når at han behandles sagligt.
man hjælper og hjælper, det ender tit med at man må finde sig i lidt af hvert.
mange får virkelig øje på 'pointryttere' , ingen ser den kæmpe mængde, af point som
ivrige hjælpere der blir snydt, den måde at pisse på folk på burde være kriminelt ! BASTA
se det første indlæg fra jensoline i mit(gamle åbne spørgsmål), jeg har kun set den slags fra ham.
http://www.kandu.dk/dk/spg/28506
måske dette er fortolket forkert men meningen er lettere seriøs

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 00:43

Tak for supporten natmaden. Jeg kunne næppe have formuleret det bedre selv.

SEPPE -> Som man spørger får man svar... ingen pisser på nogen her. Hvis du opfatter det anderledes, så værs'go. Det må blive dit problem. Hvis du lige læser din tråd igennem endnu engang med andre end dine forurettede briller; vil du sikkert se, hvad f.eks natmaden kunne se.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 00:44

Kunat.. Takuss..

Sinilluaritsi </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 5 point
Dato : 24-02-04 00:52

Natmaden.....

Førhen var jeg på kandu.dk 14 timer om dagen, og modtog mails om 10-40 forskelige tråde hver dag. Så skrev jeg til kandu.dk om de ikke ville ændre subjekt-teksten på denne måde kan man sortere efter subjekt og få et bedre overblik...

men jeg skal i seng skal op om 5 timer... nat nat..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-02-04 00:58

nemlig tallet først, ville lette soteringen.
SEPPE Jeg gir Molekyle mere ret !

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 10:55

Tak for svaret Uffe29.