/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af ny pc
Fra : dr0zie
Vist : 369 gange
56 point
Dato : 23-02-04 21:21

Hej, normalt er jeg rimelig god til afvide hvad jeg skal købe men nu har jeg ikke interresert mig i marked for pcer i liddt tid så her kommer mit spørgsmål til her:

JEg skal ud og købe ny pc her snart.
1)Hvilkt bundkort
2) Hvilken processor
3) Hvilke ram
4) hvilken Hd det skal jo være sata mener jeg
5) Hvilket grafikkort

Hvis jeg har skibbet noget så sig lige til.
Tingene skal kunne købes overalt i verden ikke noget kun DK laver ;)

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:28

Havde du tænkt dig selv at bygge den?
Hvor meget vil du ofre?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-02-04 21:29

1: bygger det hele altså sætter det sammen osv..
2: Ved jeg ikke endnu det skal ikke være det dyreste men noget af det bedste ville være godt.. PCen skal også klare at lave flere ting.. samtidigt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 21:31

Altså hvis du går efter de største tal og god kvallitet på div dele går du ikke helt galt i byen men det der er det bedste i dag er næsten forældet om et år *ss* Mvh sune

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-02-04 21:33

suno jeg ved det... men sådan er det jo,. derfor skulle det også være noget der topper nu så det kunne holde i nogle år ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:34

Hvis du vil ofre 20000 er det ikke noget problem at sammensætte en supermaskine der kan holde i 2 år.

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 23-02-04 21:34

Når du selv bygger en PC, skal tingene jo passe sammen - har du forstand på det?

Ellers se lige her: http://www.bj-trading.dk/menu.asp

PCerne er så billige, at selvbyggeri ikke kan svare sig.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-02-04 21:36

naah ikkke 20.000 omkring de 5000-7000 styk.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-02-04 21:37

MMM edbhans jeg ved godt at tingene skal passe sammen har forstand på det derfor spørger jeg jer hvad i ville vælge af noget ok godt med god hastighed og god grafik for mellem 5-8 k (Kan godt tage 1000 kr mere ) ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:46

Tjek anmeldelser af de forskellige ting du kunne tænke dig.
Skriv det på en liste.
Gå ned til din forhandler og spørg hvad han skal have for at tage det hjem til dig.
Så kan du måske ovenikøbet få lidt rabat når du køber det hele samme sted.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-02-04 21:55

jamen jeg vil vide hvad der er bedst jeg ved godt jeg kan gøre sådan...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:59

Det kan da kun en fagmand fortælle dig - derfor anmeldelser.