/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan ikke logge på e-mail
Fra : SEPPE
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 23-02-04 21:02

Jeg har min adresse hos jubiimail, når jeg vil logge på for at tjekke min mail, går internettet ned. Det sker kun når jeg forsøger på min hjemme-pc. På alle andre computere er der intet problem. Nogen der ved hvad det skyldes???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:04

Hvad mener du med går ned.
Bruger du modem?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-04 21:07

Virus måske.
Hvad mener du med går ned, fryser Internet Explorer, eller hvad.
Skriv også om du kører xp eller hvad?
Har du kunnet før, og har du prøvet en tilbagestilling af ME eller XP
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:07

Spørg hos Jubii

Iøvrigt har jeg aldrig hørt noget om at Internettet skulle være gået ned ...i hvert fald ikke for nylig

Til dit sidste spørgmål vil jeg svare : Det er fordi du ikke aner hvad du laver (...eller spørger om?).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 21:09

Jeg har stofa, der popper en rubrik op, hvor der står at der er udført en ulovlig handling, og når jeg acceptere, kommer jeg ud i startmenuen...

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 21:10

Jeg har for nylig gået tilbage til win98 fra XP, men problemet er først kommet senere endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:11

Ved nærmere eftertanke : Det kan være fordi 'alle andre computere' er ejet af folk der ved, hvad de har med at gøre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:11

Så er det din browser der går ned.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 21:12

Til Molekyle, hvorfor blander du dig, hvis du ikke har andet at sige??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:14

Du kan downloade internettet her : http://home20.inet.tele.dk/friheden/internet_dk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:16

SEPPE -> Fordi du har stillet dit spørgsmål i kategorien Smalltalk og så føler jeg mig kaldet til at lave lidt skæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 21:16

Du er da en seriøs nar!!!!! - på 43 år????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 21:19

"molo"
Læs det tips der er skrevet OM mig så kan du lege lidt med det, mens vi klarer det her.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:20

Da dit problem åbentbart kun omhandler Jubii, skulle du måske lige tage at læse min første kommentar én gang til : Dato : 23-02-04 21:07 Mister smart

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:24

Jeg mener det kunne jo være at Jubii har expederet SEPPE's IP til de evige 'access denied..' marker ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 22:03

Du hvis en mærkelig seppe . er du sådan på jubii, så har molokyle jo ret !!!!
jeg kunne gi dig en løsning men så pisser du vel også på mig
Jeg har glemt at skrive i min profil at jeg er 45 år,,,,,,, eller hvar det i 45 at jeg blev født.
IP'er kan være som underbukser, de skal skiftes en gang i mellem.

dit link i dit tip virker ikke , eller er det blokkeret
Mvh. Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : SEPPE

Dato : 23-02-04 22:06

Tak for svaret pallebhansen. Jeg prøver at finde en løsning et andet sted...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 22:29

prøv under internet eller netværk, det hjælper dig
vi læses ved.
Hav en god aften.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 23:03

Undskyld; hvis jeg misforstod dig, men ellers ligesom natmaden... : Der er større sandsynlighed for et brugbart svar, hvis man stiller spørgsmålet i den relevante kategori.

Går det galt; så gør opmærksom på det, istedet for at fare sådan op

No offence...

</MOLOKYLE>