/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
DEFEKT NOKIA
Fra : kuijj
Vist : 410 gange
10 point
Dato : 19-04-02 09:46

ER DER NOGEN AF JER DER STÅR MED EN DEFEKT NOKIA? SÅ KONTAKT MIG JEG VIL GERNE KØBE DEN.
( JEG VED AT DEN HER FORUM ER IKKE BEREGNET TIL SÅDAN NOGET, MEN JEG HAVDE IKKE HELD PÅ DE ANDRE SIDER,)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 08:46

> ( JEG VED AT DEN HER FORUM ER IKKE BEREGNET TIL SÅDAN NOGET, MEN JEG
> HAVDE IKKE HELD PÅ DE ANDRE SIDER,)

Måske fordi du råbte?

\Mandal

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 10:36

kuijj skrev:

>ER DER NOGEN AF JER DER STÅR MED EN DEFEKT NOKIA?

Din Caps-Lock sidder fast!

>SÅ KONTAKT MIG JEG VIL GERNE KØBE DEN.

Brug venligst news:dk.marked.privat.telefon.mobil til handel - tak!

>( JEG VED AT DEN HER FORUM ER IKKE BEREGNET TIL SÅDAN NOGET, MEN JEG
>HAVDE IKKE HELD PÅ DE ANDRE SIDER,)

Og du har tænkt dig at blive ved med at poste i forskellige grupper
indtil du får et svar? (Det _kunne_ jo være, at der ikke var nogle der
havde noget de ville sælge...)

Jeg kan forresten slet ikke se du har postet i
news:dk.marked.privat.telefon.mobil (selvom du siger du har prøvet
andre steder?).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 19-04-02 13:28

OK.. men jeg kender ikk den adresse,,, jeg har været på nogen andre sider så......

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 10 point
Dato : 15-07-02 19:10

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?