/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
udklipsholder
Fra : hardy
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 23-02-04 19:28

Hvordan kan jeg printe en fil fra udklipsholderen, der er ikke nogen mulighed når jeg har udklipsholderen åben.
MVH Hardy

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 19:30

Så læg udklippet på et stykke word-papir - Voila

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 23-02-04 19:37

hej refi.
Hvordan vil du gøre det ?.
nu har jeg den ligne som en *.clp fil .
det ser sjovt ud i word.
MVH Hardy

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 19:37

Ja, og har du ikke Word, så kopierer du det ind i WordPad eller Notesblok som du finder under tilbehør.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-04 19:38

Højreklik og "sæt ind"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 19:41

Hvor har du klippet det ud?
Hvis du har klippet det ud og GEMT det så er det klart du har en clp-fil.
Du skal kopiere det direkte til word eller wordpad

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-02-04 19:42

Hardy jeg bliver lidt nysgerrig efter hvordan du kopierer til udklipsholder.
Siden de forslag du har fået ikke virker må det være fordi du gør det anderledes.
Kopierer du hele filen eller indholdet?
bjarne

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 23-02-04 19:45

hej bentjuul.
Nu bliver jeg lidt forviret, jo jeg har office. men når jeg skal gemme filen fra udklipsholderen har jeg ikke mange muligheder når jeg vil gemme den . enten som NT udklipsfil (*.clp) eller win 3.1 clipbrd (*.clp) og som alle filer.
og når jeg vil åbne den i word ser det mærkligt ud en masse mærklig tegn.
mvh hardy

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 19:48

Du skal ikke gemme den
Du skal sætte den ind

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-02-04 19:51

Udklipsholderen er et lager hvorfra man kan indsætte, ikke gemme som refi og andre gør opmærksom på.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 19:51

Når jeg har noget i udklipsholderen plejer jeg at højreklikke og bruge "sæt ind" der hvor jeg vil have det, men ok hvis du kører win 3.1, så kan du nok ikke gøre det på den måde.
Jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde det i de gamle styresystemer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 23-02-04 19:51

hej alle.
nu lykkedes det jeg skulle bare højerklikke og sæt ind så jeg vil give bentjuul de point . da det jo var dig der kom med
det der skulle til . Mange tak for hjælpen til alle.
MVH Hardy

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-02-04 19:52

endelig

Godkendelse af svar
Fra : hardy

Dato : 23-02-04 20:04

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 20:05

hardy jeg takker mange gange, godt du fik det til at virke. Du skal lige huske at markere at du har accepteret svaret, det står ovenover svaret helt ude i højre side.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 20:06

Takker endnu engang.