/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad får jeg min maxi til at rende?? ca
Fra : 30scooter
Vist : 441 gange
10 point
Dato : 23-02-04 14:50

Hvad får jeg min Maxi k til at rende, med det her sæt ?Cylinder kit komplet ø 45 mm Eurocilindro, m 15 mm bing karburator.
Og en 5,5 hk udstødning?? og en 13/45 gearing?? Bare ca??

MVh 30scooter

Hurtig svar tak!!

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 23-02-04 14:54

jae jeg vil skyde på ca 60 km/t men køb dog et 10,5 det sparker røv men det er vildt på en maxi jeg havede en den trak jeg sgu skæv hmm men held og lykke
venlig hilsen
katana 45

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 15:35

Det er dog utroligt Det næsten samme spørgsmål om og om igen .....Prøv dog at sætte det på Mvh sune

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 10 point
Dato : 23-02-04 16:28

hvis du ikke kan finde ud af og justere det rigtigt vil jeg tro 50km/h ellers 60-70km/h

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 24-02-04 14:53

hvad min viden siger er at Eurolindro ikke er det vildeste tun i vedenen men prøv at se på dette 70cc membrantun fra Athena http://www.dfh-team.de/ det er med det hele altså studs og kaburator og et bedre luft filter.... det koster 169,90 Euro (udenfragt)
men det er også pisse sygt.
De har også et poloni tunsæt... mener det er 43,5 sættet.....

med det kan du nok få det til at rende pænt højt så husk at forsterke ellers går det galt

Ps. hvis du køber et af dem så skaf dig en racer krumtap... ellers er der store changser for at lortet ja det ved du nok godt selv

Pps.skaf dig en god udstødning der kan klare det og stadig give god modstand... mit råd er en god proma 32 som kan fås hos http://www.kreidler-service.dk/search2.asp?selection=Option2&Option3=24&Option1=83&Option2=13 (det er skåde reservedele)

M.V.H. BOFFEL

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 30-03-04 07:52

Tak for svaret smut.