/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word97 send til
Fra : dmks
Vist : 303 gange
41 point
Dato : 23-02-04 12:27

Jeg har en word97 og Outlook2000 når jeg vælger send til - er postmodtager "grå" så den kan ikke vælges. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 41 point
Dato : 23-02-04 15:25

Din Outlook2000, skal jo være sat op så du bruger den normalt til at sende og modtage post, og altså være din standardpostforbindelse.
1. Nu forstår jeg ikke hvad word har at gøre med sagen, men hvis du mener at du har et wordbrev liggende som et ikon, og højreklikker på det, og trykker send til.
2. Eller du bare har åbnet din Outlook, og vil sende et nyt brev: Så skal du trykke "ny".
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dmks

Dato : 23-02-04 15:32

Jeg har et word97 dokument åbent og vil sende som vedhæftet fil i outlook.. så under normale omstændigheder med outlook97 kunne jeg bruge filer - send til og vælge postmodtager , men nu er muligheden "går".. Outlook er mit e-mail program også sat i IE.. og der er v i word97 under send mail som vedhæftet fil..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-02-04 16:28

Nu er det jo tidsaldre til forskel mellem din Outlook og Word, og det kunne være problemet, men så du kunne jo installere dem begge igen hvis du havde Office XP pakken, som er den sidste nye.

Men i Word har du da mulighed for at klikke på hjælp, og trykke find og ret fejl.?

Men kan du gemme dit dokument på skrivebordet, og så højreklikke send til postmodtager.? Du skal vel alligevel gemme en kopi til dig selv.
Ellers må du jo vedhæfte dokumentet, når du har startet Office
Klik på Vedhæft i meddelelsen.
Klik på en genvej i genvejspanelet eller klik på det drev, den mappe eller den Internetplacering, der indeholder den ønskede fil, i feltet Søg i.
Klik på den fil, du vil indsætte, og klik derefter på Indsæt.
Gentag trin 2 og 3 for hver ekstra fil, der skal indsættes.
Klik på Send .

Men ellers må det være en indstilling i word i funktioner, indstillinger, der er forkert.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 12:59

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:02

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : dmks

Dato : 25-08-04 08:32

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 25-08-04 12:07

pallebhansen> jeg synes det er fint du lige påminder spørgeren om at lukke. Personligt har jeg bevæget mig væk fra kandu til fordel for 4 andre fora, idet jeg alt for ofte synes at spørgerne desværre ikke melder tilbage, og især gerne med løsningen såfremt den er blevet fundet via spørgeren selv. Det er da det mindste man kan gøre!