/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Forsikring
Fra : KWC1
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 23-02-04 11:21

Hey MC'ister

Ville høre om der var nogen der kender en billigere forsikring end TopDK, jeg gir lidt over 6 kg.
for en ansvar for min SV650S 99' Har nemlig min alder imod mig; 20 år!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-04 11:24

Den første udfordring er om du overhovedet kan finde andre der vil forsikre dig.

De fleste forsikringsselskaber med lave præmier holder netop priserne nede ved "kun" at forsikre lavrisiko grupper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 11:30

Prøv at søge her Mvh Sune http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

Accepteret svar
Fra : BryanFlanigan

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-04 11:49

Er selv lige gået igang med at undersøge forsikringer?
Kan oplyse at Tryg er ved at komme godt efter det... Det er et forsøg værd!

Held og lykke...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 12:15

Man kunne jo også forsikre "dyret" med en "anden" forsikringstager.
Det bliver brugt af mange førstegangs forsikringstagere.

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 23-02-04 13:49

jae der er noget med at man kan følge et ungdoms kursus på en teknisk køreskole og så får man et bevis på man kan køre ordentligt det bevis kan du vise ved forsikringeselskabet
hilsen katana.

Godkendelse af svar
Fra : KWC1

Dato : 23-02-04 14:22

Tak for svaret BryanFlanigan.
- er skiftet til tryg... kunne lige spare en tusse! haj!