/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Password der ligger i cache
Fra : SportsC
Vist : 205 gange
140 point
Dato : 23-02-04 10:15

Hej, Jeg har et lille hjemme netværk med 4 computere der kører windows xp professional og en fil server der kører Windows NT 4.0. Mit problem er at administrator password'et bliver cache'd lokalt på xp, når jeg logger på filserveren. Dvs. fremover når jeg vil tilgå filserveren fra de andre computere, skal jeg ikke indtaste brugernavn eller password. Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg fjerner det cache'd password, så jeg er tvunget til at logge på filserveren med password.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-02-04 10:30

Du må kunne slå det fra i din opsætning, ved at fjerne fluebenet fra opsætningen, så prøv at stikke den en med fluesmækkeren!

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 23-02-04 10:32

Prøv at se om dette kan løse det - i "omvendt brug".
http://www.wilsonweb.dk/index.php?id=162

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 25-02-04 08:49

Er det sådan at du har givet "Local Administrator" samme password som "Domain Administrator"?

Kommentar
Fra : SportsC

Dato : 25-02-04 14:10

Det er mulig, jeg prøver lige at tjekke, ved du hvorfor det er lavet sådan??

Kommentar
Fra : SportsC

Dato : 25-02-04 14:21

nej det er heller ikke det? jeg har en anden computer med xp hvor jeg skal logge på filserveren efter hver gang jeg genstarter.

Kommentar
Fra : mthoger

Dato : 09-03-04 22:33

når du logger på filserveren gemmer den oplysningerne i den lokale cache ( på den pc du sidder ved ikke, filserveren), så start med at rydde alle temp filer og cookies.... bare for at være sikker. derefter smutter du ind under explore og under internetindstillinger fjerne du autoudførelses fluebenet.

så skulle den være på plads.