/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP - Liste Script til FTP
Fra : Hartless
Vist : 377 gange
200 point
Dato : 23-02-04 01:29

Hejsa Alle i kloge folk.

Jeg har et problem med en "class.fasttemplate.php3" fil den bliver ved med at gå i fejl på linie 636.

Der er lavet et PHP script hvor på jeg kan liste hvad min FTP-server indeholder.
Men jeg kan ikke få den til at spille..
Nogen det kan jælpe.. class.fasttemplate.php3 filen er en der er hentet. Og i må sige til hvis i skal bruge den..

Fejlen den skriver..

Fatal error: Cannot redeclare clear_parse() in C:\websrv\Apache\Apache2\htdocs\class.fasttemplate.php3 on line 636

Har ellers virket men det var godt nok med Apache 1 serveren, men det burde da ikke være nogen forskæl på aat den er opdateret til en nyerer????

Hvis i ikke kan hjælpe med det script.
Ved i så hvor jeg kan finde et ligende script. alså et som lister alle mapper på en FTP. Hvor man kan klikke på en mappe og komme ned i undermappen??

HJÆLP!!!!!!

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 23-02-04 08:04

Det bliver nødvendeigt med koden, kan du ikke lige smide den ind?

Kommentar
Fra : Jin2k

Dato : 26-02-04 15:59

Hejsa.

Prøv at tjek om der bliver deklareret funktioner inde i en funktion. PHP kan ikke rigtigt finde ud af det og kommer med den fejl melding, hvis man gør det. Hvis du finder en, så bare flyt den uden for den anden funktion.
Men ellers så gør som Interkriller siger... Smid koden herud...

/Jin2k

Kommentar
Fra : Hartless

Dato : 08-03-04 11:14

Fandt selv svaret...
Var kommet til at lave en include til filen 2 gange

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 25-03-04 01:21

Har du så tildelt dig selv, dine egne 200 point
Ellers kommer der jo nok snart, nogle pointryttere forbi, og strides om dem.