/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Quicktime/Media Player
Fra : simonschmidt
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 22-02-04 22:25

I forbindelse med at jeg har download'et Quicktime er der åbenbart blevet ændret på nogle instillinger, så når jeg vil se videoklip eller høre musik afspiller min computer automatisk filerne i Quicktime, hvilket jeg synes er irriterende. Hvordan får jeg min computer til at afspille automatisk i Media Player igen?

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 22:28

Det kan du stille på i indstillinger i mediaplayer eller slette q player igen hvis du alligevel ikke bruger den Mvh sune

Kommentar
Fra : gril

Dato : 22-02-04 22:32

Højer klik på filen også Åbn med – vælge program - media player

Accepteret svar
Fra : Wofler

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-04 22:36

Du kan også højreklikke på en bestemt fil og vælge Åbn med > Vælg program. Og vælge det program du vil have til at åbne netop den filtype og huske at vinge af i den lille chekbox "Brug altid dette program til denne filtype".
Er det en MP3 fil vil den alid blive åbnet med eks. Mediaplayer. Det samme går du jo så med AVI/MPEG film.

Kommentar
Fra : saskie

Dato : 23-02-04 06:12

man kan højreklikke gå i egenskaber,og vælge hvillket program der altiid skal åbnes med,det gælder alle mediefiler

Godkendelse af svar
Fra : simonschmidt

Dato : 23-02-04 15:34

Tak for svaret Wofler.