/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Farvetest
Fra : Helle13
Vist : 1713 gange
100 point
Dato : 22-02-04 21:33

Er der nogen der kender nogel links til gode farve/stil tests på nettet ?
De skal helst være gratis ( ak.ja )

Hilsen Mig

Accepteret svar
Fra : katana45

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-04 21:41

hej tjek lige denne her.

Supermodel.dk/

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 22-02-04 21:43

ellers er der osse muligheder her

http://www.dimle.dk/modeltypes/becomeamodel.asp

held og lykke

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 23-02-04 10:58

Hej Helle

Dig med håret igen

Jeg har selv spurgt inde på kandu om samme spørgsmål. http://www.kandu.dk/dk/spg/33046

Er det dette spørgsmål du vil have svar på. Bliver det meget svært at hjælpe dig. Ellers skal du lege lidt med photoshop. Men det er ikke det samme.. Eller vil du bare have nogle billeder af fede frisure?!

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 23-02-04 15:11

Hej Gisele.
jeg tænker på farvetest ala Coulor me beatiful om man er forår vinter sommer eller efterår + guide til hvilket tøj der klæder ens højde og drøjde.

Jeg har lagt et link inde ved dit spørgsmål.

Helle

Godkendelse af svar
Fra : Helle13

Dato : 03-03-04 09:16

Tak for svaret katana45.