/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Multi Theft Auto 0.3
Fra : Newton
Vist : 426 gange
40 point
Dato : 22-02-04 20:45

Hejsa Jeg ville spørge om der er nogen der har snydekoder til Multi Theft Auto v0.3
hvis i har det så vær lige flink og send det Takker :)

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 40 point
Dato : 22-02-04 23:02

http://www.google.com/search?q=Multi+Theft+Auto+koder&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr= Her er da et par stykker at vælge imellem frit valg på alle hylder mvh Sune

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 27-02-04 21:24

jeg har tjekket deres site og der står at de har "disable" koder, fordi det ikke ville være fair over for de andre spillere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-04 07:34

Øv jam så må du la være at snyde *SS* mvh sune husk at luk

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-03-04 09:27

hmm hvis du finder en car editor til GTA kan du ændre alle bilerne jo... og ja det virker også i mta.. så du kan køre fra alle de andre og smadre deres biler.... sådan har jeg snydt..... engang

Godkendelse af svar
Fra : Newton

Dato : 30-04-04 21:52

Tak for svaret Sunowich.