/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjælp til clone View
Fra : malarico
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 22-02-04 19:34

Når jeg er inde i indstillinger for mit grafikkort Geforce 3 ti 200. Går jeg ind i "Nview display mode" der kan jeg kun vælge se det i "ingle display" jeg ville gerne have at man også kunne vælge clone så det både kørte på TV og skærm.

Nogen ideer om hvordan dette kan lykkes?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 19:50

Øhh jeg har ingen erfaringer i det du spørger om men her er en del der omhandler det så måske er der noget du kan bruge http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Clone+View+help&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da Mvh sune

Kommentar
Fra : smut

Dato : 22-02-04 20:04

du skal sætte stikket i til dit tv(bag på din pc)så får du den mulighed også

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-04 21:17

Malarico
Kunne du ikke give os en tilbagemelding i det andet spørgsmål om samme emne ?

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 22-02-04 21:19

Hvis du går ind på NVIDIA's hjemmeside og downloader den seneste driver (53.03), samt har tilsluttet dit tv korrekt burde det ikke være noget problem at vælge Klon-skærm.

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_53.03

-Ole

Godkendelse af svar
Fra : malarico

Dato : 23-02-04 12:20

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 17:17

Ja selv tak, men jeg har jo ikke bidraget med noget i dette spørgsmå, kun i dit andet spørgsmål ! Fik du det løst, eller er det som jeg skrev i det andet spørgsmål her?
http://www.kandu.dk/dk/spg/33675 eller har du købt nyt grafikkort ?