/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dobbeltprofiler på kandu.dk (hvorfor + f~
Fra : Uffe29
Vist : 518 gange
150 point
Dato : 22-02-04 18:42

Der er efterhånden en del der har flere profiler på kandu.dk
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad meningen med det er. Jeg kan da ikke se andre grunde end at det er for at kunne bedømme tip flere gange og/eller bedømme sine egne tips.

Jeg kunne enormt godt tænke mig at se hvem der har stemt hvad i de forskellige tips.

Kandu's database burde jo stadig indeholde disse data fra alle nuværende tips, så det vil kun være et spørgsmål om programmering.

Spørgsmål:
1) Hvad er formålet med at have flere profiler ??
2) Var det ikke en god ide at kunne se hvem der har stemt hvad

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 18:46

Her uffe30 -> http://kandu.dk/dk/userview.asp?uid=41633

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 18:48

Her Uffe... ep??
http://www.kandu.dk/dk/spg/23386

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 18:50

Et lille regnestykke
Du oprettter dig den første i måneden som super bruger 220 point
Du opretter en ny superbrugerprofil hver dag 220 x 30
Disse nye profiler stiller spørgsmål som nr. 1 svarer på.

Voila
6600 point på en måned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 18:56

Problemet KAN ikke løses.
Det kan vi kun selv ved at udelukke dem og gøre kandu opmærksom på det når det opdages

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-04 18:57

Citat
Her Uffe... ep??

Jeg bruger ikke e.p. profilen, den har været inaktiv i et år, og en visning af dem som bedømmer tips ville jo lige netop også vise hvis det var derfor jeg skiftede profil.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-04 18:59

Rimelig enig med Molokyle. (22-02-04 18:46)
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 18:59

refi -> Jeg funderede lige : Hold da kæft et arbejde med at udtænke alle de tåbelige spørgsmål

Mere alvorligt kan jeg godt se problematikken, men til hvilket formål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-04 18:59

refi...
Du kan da ikke opdage hvis der er nogen som bedømmer sit eget tip. Du kan måske være heldig at opdage det hvis der er pointbytteri imellem, men det tror jeg sgu ikke der er nogen af de gamle som gør.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 19:07

Nej uffe29 det er rigtigt - problemet er ikke "de gamle".
Og hvad angår tips, tror jeg vi er i småtingsafdelingen, Det er ikke der de henter deres point.
Men kan du se logikken i mit regnestykke.
Er du endnu "dygtigere" laver du 3 profiler pr dag - og så er det straks 20000 point.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 19:08

At jeg skrev ep var ikke fordi jeg mener du har noget at forsvare
Faktisk er det ikke længe siden, at det gik op for mig, at Uffe og ep var een og samme person - men jeg kan osse være lidt tung i det

Egentlig synes jeg bare det er et gennemtæsket og kedeligt sp. du her har stillet.
Lidt længere nede på seneste 25 kører en tråd om netop det samme

Frida...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-04 19:11

Det har været fremme flere gange om kommentar omkring tips, men det er aldrig blevet til noget. Eksperten.dk har kombineret tips med kommentarer (de kalder det bare artikler) og det er en kanon succes

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-04 19:11

Jeg er også rimelig enig med Molokyle. (22-02-04 18:46) (22-02-04 18:59)
Eyvind/Emesen.

PS. Jeg må nok lige til bekendelse..................jeg snyder lidt.
Mit forbrug af point til at købe lukkede spørgsmål er så stort, at jeg bruger begge profiler til at skabe købe/spørge-point.
Desværre er tips også lukkede når jeg vil kigge, så det bliver ikke til så meget.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 19:13

Få en profil mere Ems....det koster dyrt at være så nysgerrig

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 19:14

Efter at have tænkt lidt over det vil jeg svare : Nej ! ..til dit andet spørgsmål uffe30. Der er jo dybere liggende grunde til man benytter hemmelige/anonyme afstemninger. Det er nok derfor det er på mode for tiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 19:19

Som emesen -> ..man tømmer 'lillebrors' sparegris, fordi man er så tørstig

Nogle gange stiller Hm... også spørgsmål (han er så rig), når der er noget molokyle rigtig gerne vil have at vide og han selv har drukket alle pengene op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 19:20

PointPointPointPointPointPointPointPoint

Uffe29 / ep m.fl. Ring dog til Kandu, giv dem et tilbud, køb lortet og lav det som I vil ha det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 19:20

Underligt?? Jeg blir' sgu hele tiden smidt af Kandu - og skal logge på igen og igen.
Hmmm....Mon jeg er på vej til at blive "skoddet" Naiiii det kan da ikke passe...jeg er i hvert fald ganske uskyldig i ALT*LOL*........

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 19:21

ROLIG NU
Spar på tastaturet

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 19:22

>Frida.

Rolig - du blir ikke skrottet, hverken på den ene eller anden måde - sån' gjorde Kandu osse i går her - Men det bliver bedre, når der kommer nye ejere af boardet

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-04 19:25

Hvem har købt bordet.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 19:27

Emesen

Der forhandles på højt nivaeu - Det forlyder, at der skal afregnes i superpoint

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-04 19:38

Højt niveau bare for at sælge et bord.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 19:38

Hvad får jer til at tro jeg vil sælge ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 19:40

Jeg skal da bruge bordet i min nye lejlighed. Det er ikke til salg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 19:40

>Molo

Det vil du da ... hvis prisen er rigtig - Ellers sørg for helv... for at det server shit kommer op at køre..

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-04 19:52

Spørgsmål:
>>>>1) Hvad er formålet med at have flere profiler ??<<<<
1) Jeg har givet min grund.

>>>>2) Var det ikke en god ide at kunne se hvem der har stemt hvad<<<<
2) Vil man have respons på sit "tip" kan det da gøres i et
2a) Hvis det er åbent, hvem der stemmer på hvad, bør "stemmeren" også kunne kommentere.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-04 19:54

Hov
2) Vil man have respons på sit "tip" kan det da gøres i et spørgsmål

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 150 point
Dato : 22-02-04 21:28

Måske har nogle dummet sig så kraftigt i deres første profil, at de bliver nødt til at oprette en ny? Måske er det nogle der offentligt har forladt Kandu men alligevel gerne vil følge med? Måske er det folk der ikke har fået diagnosen skiztzo endnu, og tror det er meget normalt? Og måske har du ret Uffe? Under alle omstændigheder kan jeg ikke rigtigt se, hvad folk vil bruge flere aktive profiler for.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 17:57

ram2 -> Måske man skulle lade være at lufte tanken om køb af Kandu.dk , indtil det 'fine' nye system er oppe at køre ???

..ellers har man en konkurrent til dette forum i løbet af 14 dage : Kanman.dk

Vi venter ...og så slår vi til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 23-02-04 23:06

Hvem mon skal have pointene i dette spørgsmål *G*

--> Uffe30

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 23:19

Vi er ikke i tvivl.........

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 23:24

Jeg er egentlig heller ikke i tvivl.... vi har lige overspammet tedd i en anden tråd *G*
Tak for svaret tedd og undskyld

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 23:27

Tak Uffe *LOL* Jeg har osse lyd på så det var ved at blive for meget

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 23:29

*G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 23:30

Heiiiiii... uffe30 sagde : Undskyld ! -> 'Rødt kryds' i kallenderen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 23:33

Spam Molo *LOL*