/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Email i SE T610
Fra : ponti
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 22-02-04 15:15

Er det ikke muligt at indstille T&10 til at gemme en kopi af emails på emailserveren? Det kan lade sig gøre på en SE T310. Jeg kan bare ikke finde muligheden nogen steder i SE T610 menuerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 15:51

Kig i bogen der følger med telefonen.

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 22-02-04 17:22

Jo da. Gå ind i meddelelser - E-mail - Indstillinger - Rediger konto - Min mailbox (eller hvad din konto nu hedder) - Hent - og her kan du vælge at hente f. eks. headers. Som standard tror jeg i øvrigt, at den altid efterlader en mail på serveren. Jeg har prøver lidt af hvert, og de ligger altid på serveren. Jeg bruger i øvrigt min mail i forbindelse med TDC ADSL.... hvis det skulle gøre en forskel.

Ulle

Kommentar
Fra : ponti

Dato : 22-02-04 20:58

Tak til Ulle, det virker! Så er T610 alligevel en rigtig fed telefon...!

Accepteret svar
Fra : ulleulle

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-04 22:32

Jamen den er ret fed... Får jeg også de fede point? Klik på godkend, så spørgsmålet også bliver lukket.

Ulle

Godkendelse af svar
Fra : ponti

Dato : 23-02-04 10:53

Tak for svaret ulleulle.