/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6310i slukker af sig selv
Fra : nipmads
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 22-02-04 15:07

Hejsa.

Jeg har netop overtaget en nokia 6310i fra min far, til brug i noget håndfrit sæt allerede monteret i bilen.

Telefonen har dog et stort problem, den slukker efter noget tid. Og så kan man ikke tænde den igen, før efter man har ventet en time og taget batteriet ud, så tænder den igen, men slukker efter nogen tid.
Andre der kender disse problemer?

Er det hardware eller software der er galt med? og ville en evt. software opdatering kunne afhjælpe dette problem? og er der nogen der kender nogen der kan?

mvh
Mads

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 15:09

Det ku evt også være batteriet det var galt med mvh sune

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 22-02-04 15:16

jamen, det ved jeg ikke, men næsten alle fra firmaet hvor den gamle arbejder, der fik 6310i har haft samme problem...

Men jeg ved ikke personligt hvad der er galt... k

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 22-02-04 17:45

jeg har tidligere haft samme problem med min nokia 3310.
Den trængte til en softwareopdatering.
Prøv at trykke *#0000# så får du din software.
jeg har søgt lidt, men kan ikke lige finde ud af, hvilken software der er den nyeste. men hvis din ikke er så ny mere, kan det meget vel den trænger til en softwareopdatering

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 22-02-04 18:46

jeg har version 4.8

ved dog ikke hvad der er den nyeste...

kan det være løsningen med en softwareopdatering?

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 26-02-04 18:40

Hej jeg har selv haft en nokia 6310i, det var også problemet med at den gik ud af sig selv, jeg tog noget tape og trykkede batteriet godt op og så tappede det fast, så gik den ikke ud mere, du kan også prøve at pudse polerne lidt.. nogle gange hjælper det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-04 07:24

Hey Hjalp det ??? mvh Sune

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 07-03-04 23:37

jeg gjorde egentli ikke noget, jeg tog et simkort i, lod den stå tændt et par dage... den har fungeret upåklageligt lige siden... jeg ved ikke hvad der har været... galt...