/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Flere BitGuard Firewall
Fra : Befan
Vist : 346 gange
43 point
Dato : 22-02-04 14:47

Hey alle sammen...

Jeg har hørt at det skulle være bedre at have flere BitGuard firewalls installeret på en computer, noget med at man så kunne lade de forskellige firewalls styre vær sit... altså en til internet og en til lan osv.
Er det rigtigt hva jeg har hørt???
Hvis, hva er det smarte i det!? skal man så sige adgang til den ene og ikke adgang til den anden....

Håber at i kan hjælpe.
MVH Befan

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 43 point
Dato : 23-02-04 05:40

Nej, den har jeg ikke hørt før. Til alm. hjemmebrug er 1. stk. BitGuard fuldt ud tilstrækkeligt. Det andet er noget pjat.

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 06-03-04 16:01

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-03-04 09:49

Tak for points. Jeg håber du er glad for din BitGuard hvis du har fået en. Bruger den selv. Det er dansk når det er bedst.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 07-03-04 11:45

ja den er ret go, og er meget let at finde rundt i.
Har lige købt en licens til det... Så

MVH Befan

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-03-04 15:24

Får du nogensinde problemer med BitGuarden eller har nogle spørgsmål til den så er det en god idé at stille spørgsmålet hos Spywarefri.dk, da de kender meget til BiGuard. Ha' en fortsat god søndag

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 07-03-04 17:22

takker for info'en..