/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kan ikke sende billedebeskeder
Fra : the1best
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 22-02-04 14:32

Jeg har en alcatel 735. Jeg kan ikke sende eller modtage billeder. Hvad gør jeg?????

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-04 14:42

er den opsat til at sende billedbeskeder.... du skal have tilsendt en opsætning fra dit teleselskab. hos tdc kan du gøre det fra deres hjemmeside

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-02-04 14:44

hm, tænker du på mms-beskeder? visse selskaber, fx smarttalk, understøtter ikke den slags endnu. måske det kunne være årsagen?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-02-04 14:44

med mindre det de gamle små beskeder.. som var i et format .. så nokia kunne modtage billedebeskeder fra nokia tlf og ericsson fra ericsson tlf.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 14:49

Kan jeg også når jeg ikke har tdcabonn. men cbb. Den skulle være opsat, jeg har alle oplysningerne liggende i parametre.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-02-04 14:52

du skal også have opsat gprs.. det er det der sender filen

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 14:53

Tak for svaret snaptil.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 14:55

Den er opsat til gprs

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-02-04 14:58

ok virker det så... kan se at cbb.dk har en instruks i opsætning

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 15:06

snaptil.

Nej den virker ikke. Alle instillingerne er der, men den vil stadigvæk ikke. Jeg prøver og gå på cbb og se om de kan hjælpe. Vender tilbage med resultatet.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 15:15

Cbb kunne ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 23-02-04 19:55

den virker nok idag (-: kunne se man skulle vente 24 timer før det var aktivt.. på samme side

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-02-04 20:04

>snaptil.

Jeg var inde på Alcaltels hjemmeside. Er igang med at maile med dem. Håber at få besked i morgen. Jeg giver besked, når der er nyt.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-02-04 18:04

Så er der nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skal ud til Alcatel på onsdag og få ordnet mit "lille" problem. De er så flinke. Vender tilbage med det endelige resultat.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-02-04 20:52

>snaptil

Har fået løst problemet hos cbb. Jeg mailede til dem om mit problem. Og de satte den op med det samme. Så nu virker det.