/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brand Data filer
Fra : qpool
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 22-02-04 12:46

Hej. Jeg kan ikke få mine brænde-programmer til at skrive data-filer til cdén
når jeg bruger guiden (skriv cd) i xp siger pcén at der ikke er mere plads på den nye og tomme cd, men jeg kan uden problemer brænde musik i mediea player.
Hvad han der være i vejen .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 13:12

qpool - hartun
I ser ud til at have samme problem (er det mon samme person)
DU KAN IKKE BRÆNDE I MEDIEPLAYER

Kommentar
Fra : qpool

Dato : 22-02-04 13:19

Hej refi.
når jeg går ind i MEDIEPLAYER kan jeg godt kopier musik til cd, men der kan jeg jo ikke kopier fek.s billeder eller data filer, der bruger jeg "guiden skriv cd" eller mit nero.
men den skriver denne meddelse her ( der ikke er mere plads på cdén ) det er en ny og tom cd.

Kommentar
Fra : qpool

Dato : 22-02-04 13:27

Nu har jeg prøvet 3 forskellige brande-programmer , programet skriver godt at processen er fuldført, men jeg kan se og høre cd-branderen ikke brander.
jeg mener at problemet er kommet efter insta. af nyt xp.
jeg syntes bare at det er meget mærkligt at MEDIEPLAYER i xp godt kan brænde musik.
men alt andet kan ikke lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-04 13:34

Ok så er jeg med.
Dit problem ligger nok i at du har NERO sammen med andre brænderprogrammer.
NERO kan ikke lide andre konkurrenter og givetr tit konflikter.
Så enten - slet alle andre og behold nero - eller slet nero og behold de andre.
Det kan selvfølgelig også være at din brænder ikke bliver genkendt af dit brænderprogram.
Hvis du har købt en pakke med 100 cd i - kan der også være fejl på en eller to (prøv en anden)

Godkendelse af svar
Fra : qpool

Dato : 23-02-04 19:36

Tak for svaret refi. Nu virker det 100%, nu har jeg kun 1 program og det virker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-04 19:39

Super godt
Fortsat god aften