/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Mobilauktion
Fra : niller59
Vist : 359 gange
70 point
Dato : 22-02-04 11:21

Hej
Er der nogen der kan komme i kontakt med www.mobilauktion.dk i øjeblikket ??
Jeg har forsøgt at købe og sælge her, men der er overhovedet ingen svar/kontakt til køber eller sælger.
Jeg har forsøgt at sende mail til dere adresse, jeg har ringet, men henvises til mail.
Der er overhovedet INGEN respons fra dem ??!!
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : haastrup

Dato : 03-03-04 16:06

hmm, er da lidt skummelt at opgive et telefonnummer som så henviser til en emailadresse der er forskellig fra den emailadresse de ellers har skrevet på deres kontaktside.

Måske et fuskerfirma? Bare underligt, for de har da opdateret siden idag (medmindre det er et script).

De skriver godt nok på siden:
Bemærk
Har du tekniske problemer, så skal du beskrive i mailen præcist, hvor du oplever fejlen, og huske angivelse af browserproducent og version, brugernavn samt password.
Mobilauktion.dk har ingen mulighed for at svare på spørgsmål vedrørende auktioner, da databasen vedligeholdes af brugerne selv. Henvendelse bedes rettet direkte til disse.

Så det kan da være derfor de ikke svarer på dine mails. Måske du skulle prøve at give dem et besøg hvis du har mulighed for det?

Jeg synes umiddelbart selv at dette er et klassisk tilfælde af dårlig/ingen kundeservice.

Det er så bare min mening.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : haastrup

Dato : 13-03-04 12:28

jaja, du skal da endelig ikke lukke dit spørgsmål.....

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 13-03-04 13:27

Hej Haastrup
Det er jo lidt småt med respons på mit spørgsmål så..........................
mvh Niller59