/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nview, hvorfor ikke clone-view?
Fra : malarico
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 22-02-04 10:25

Hey, jeg sidder her og har lidt problemer med nvidia-drivere..

Har en ven på besøg som sidder med samme version af Nvidia-drivere som jeg.
Inde i hans instillinger for grafikkortet kan han om han skal kunne se begge skærme, altså i clone, eller hvordan det skal ses.
Hos mig kan jeg kun registrere en TV-skærm, slet ikke så mange muligheder som min ven..

Nogen instillinger jeg ikke har sat til..?

Please help!

Kommentar
Fra : smut

Dato : 22-02-04 11:35

du skal bare sætte stikket til dit tv i din pc så får du også de muligheder men husk det er ikke alle 3D grafikkort der kan vise 3D grafik på en skærm af gangen så skal du bare vælge din tv skærm som primær skærm så virker det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-02-04 12:23

Enig med smut, men et er at driverne er ens, hvis grafikkortene ikke er ens vil i også have de forskellige indstillingsmuligheder som i har nu.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 22-02-04 14:58

hvad hedder dit grafikkort

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-02-04 21:14

Malarico
Jeg kan se du åbnet et nyt spørgsmål om det samme, men kunne du ikke besvare det vi spørger om her, om de to grafikkort begge er Geforce3 TI200? Hvis de ikke er ens så har du forklaringen som jeg tidligere skrev.
Jeg har selv haft et Geforce 3 TI200 som du beskriver i det andet spørgsmål, og der måtte jeg enten vælge monitor eller TV, det kunne kun køre single.

Kommentar
Fra : malarico

Dato : 23-02-04 00:05

Okay, tak bentjuul.

Ved du så om Geforce 3 ti200 kan køre med 2 skærme samtigdig, altså så jeg kan spille på den ene skærm og være på skrivebordet med den anden?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-04 00:22

Mit Geforce3 TI200 kunne ikke, der måtte jeg vælge enten den ene eller den anden.
Det var iøvrigt et Dyatone grafikkort jeg havde.
Men var din kammerats grafikkort også et geforce3 TI200 ? Når jeg er interesseret i at vide det er det fordi jeg har en fornemmelse af, at det er et nyere kort han har og med flere features indbygget !

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 00:22

PS og tak fordi du kom på banen igen.

Kommentar
Fra : Wiede

Dato : 24-02-04 11:56

Mig bekendt understøtter GeForce3 serien ikke dualview ?
skrå sikker er jeg dog ikke, men synes at have hørt at det ikke kan lade sig gøre med GF3...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-02-04 12:06

Jeg er meget enig med dig Wiede, som du kan se igennem indlæggende, så kunne mit eget også kun vise en skærm af gangen. Men jeg tror også at Malarico har fået et nyt kort siden han spurgte om dette, for jeg det har jeg set i et andet spørgsmål og vi afventer faktisk bare at dette skal blive lukket.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-04 01:21

Hej malarico

Hvad, er du kommet videre ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : malarico

Dato : 28-02-04 08:35

Ja, jeg er kommet videre.

Jeg har købt et nyt grafikkort og nu virker det hele perfekt.

dvs. Det bare er et "skod grafikkort" hvad angår twin-view osv.

Tak for hjælpen alle!!

Godkendelse af svar
Fra : malarico

Dato : 28-02-04 08:36

Tak for svaret bentjuul.

Undskyld jeg var så længe om det :D

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-02-04 12:16

Selv tak malarico, det er ofte lidt vanskeligt med twin-view.

//bentjuul