/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
volare
Fra : aloecare
Vist : 634 gange
40 point
Dato : 22-02-04 00:39

Hej er der nogen her som kender til volare?? hvor meget aloe vera der er i produkterne og hvordan det generelt er?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 01:29

Hej
Jeg kender som sådan ikke noget til det men tænkte om du havde set disse sider måske er der noget der kan bruges http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Aloe+Vera+Volare&lr=lang_da
Mvh sune

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 22-02-04 11:34

Kender ikke Volare - men du kan få produkter med Aloe Vera billigt her:
http://thorup.ws/camille

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-04 07:23

Halooo er du der??? Mvh Sune

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 06-03-04 12:05

hvem er hvor?

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 06-03-04 14:25

ja...ja er lige her

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 12:18

Måske dette kan hjælpe dig:

"desværre" på norsk: http://www.cinella.no/volare/

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : herningvej

Dato : 26-08-04 23:13

Jeg har lige lokket mig på denne side og falder over hvor aggressiv aloecare taler om volare og LR.
FOr mig at se KAN han kun være ude på at sværte de to firmaer til MEN der er vist også TYPISK for FLP hvis man er til deres party.

Jeg er ikke forhandler af noget af dette men har nu i 3½ år brugt volares produkter til min datters børneeksem. MED god succes.

Hun er ikke blevet smurt med nogle hormoncremer overhovedet. Ville for et år siden lige prøve FLP produkter men de kunne ikke gøre hende lige så pæn selv om de lovede guld og grønne skove og helbredelse....

Så det....

Linda

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 27-08-04 01:40

Nej sværter ikke nogen til overhovedet ville bare sige min mening, det er alt, men det er da kun godt at du har succes med volares produkter, kender kun meget lidt til deres produkter, og de få jeg har set står vand som det første, og vil så bare sige det er da noget dyrt vand.