/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kik ind du...
Fra : molokyle
Vist : 545 gange
5 point
Dato : 21-02-04 21:12

Dette er en tråd for at byde en kær ven velkommen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-02-04 21:12

Tak.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:15

Mordex -> Du har hvis du troede det var dig jeg mente

Næh.. jeg har en bekendt der for få minutter siden er 'landet' her på kandu.dk

Tag pænt imod the1best

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-02-04 21:17

Velkommen til the1beast

Nå nej. Det er the1best.

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 21:20

Det nok mig han mener Hi HI

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:20

Pas på Mordex. the1best slår en proper næve

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:21

Det gælder også dig Sunowich

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-02-04 21:22

Ok.
Jeg undskylder pænt, og byder velkommen af resten af mit hjerte (der er nemlig ikke så meget tilbage)

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:26

Mordex -> Næeh.. det er 'missekatten' vel løbet med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 21:27

Jeg vil nu hellere hedde TheVeryBest....men okay the1best
er da bedre end TheSecondBest

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-02-04 21:28

>></MOLOKYLE>

Ha, Den var god *GG*

Meeeen lige streng nok.

Mordex.

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 15 point
Dato : 21-02-04 21:28

Tak for velkomsten.

the1best

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-02-04 21:33

Kan I forresten heller ikke læse det andetsidste tip?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 21:33

>the1best

Velkommen til dig - Hva Kandu så???

Ram

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-02-04 21:35

Hvad kan jeg ikke!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:37

Velkommen på kandu.dk the1best. Ja, så lykkedes det dig at nå frem

Du får lige til at begynde med nogle hurtige praktiske tip :

1.) Du holder hele tiden dit freemail vindue åbent !!! Så kan du hele tiden holde 'øje med' indkommende emiler.
2.) Smiley's finder du her : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20
3.) Spørg løs i denne tråd (Det kaldes det altså...!)

Frk.Uro har gæster foruden jeg så derfor den lange ventetid!

..og nu vil de ha' jeg skal hente pilsnere. Du kender Uro

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:47

Tak for svaret the1best.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 21:59

Ps. Når du har læst dette så husker du lige at tjekke om 'hakket' (fluebenet) er sat ved :

Citat
[ ] Ja tak, send mig en e-mail når der kommer nye indlæg.

Derved er du sikret altid at kunne 'sladre' her i tråden uden det koster point eller noget...
Jeg følger altid med her. Det er MIT spørgsmål

Bortset fra det er 'banen' ens for alle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 22:14

Velkommen til the1best

Og MOLO... hvorfor har VI ikke fået nogen øl?????

Mira C",)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:22

Chamira -> Dét må være en fejl fra min side

Som kompensation er du hermed bevilget 10 tuborg : {}{}{}{}{}

Der er til både højre og venstre. Fint ska' det være..

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 22:25

Wauwwwwwww...

Hvis jeg drikker 10 Tuborg, så skal jeg enten ud og tale med "Ulrik" i laaaang tid... eller til udpumpning... og så er det fuldstændig ligemeget om de er serveret fra højre eller venstre.

Men tak for pils.

Chamira

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-02-04 18:11

Halløjsa smukke, the1best
Jeg bliver jo helt misundelig, nu må jeg blande mig på kandu. Molo får snart sit eget hjem og computter og så få jeg måske også lov til at sidde foran computteren og fx udforske kandu.
Hilsen uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 18:45

Hej Dejlige.
Skønt at se dig her. Kommer muligvis forbi dig senere, Sidder Molo hos dig nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 18:49

Ja, han gør og han har 'kuppet' maskinen

Hai-san the1best; ska' du ha' hjælp til no'et?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-02-04 19:13

Ikke lige i øjeblikket, men tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 19:02

Hai gutlinger... uro og the1best. Nu er er jeg hos nabo Findslet ..sku' hilse fra både F1 & F2. Vi skal ha' øko-kød-klump mit gemüse. Rote Rosen und hele Wiener-musikken

</MOLO>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-02-04 19:32

Hej igen.

Hils F! og F2 fra mig. Hvad laver frk.uro???

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-02-04 19:34

Jeg har kontaktet Alcatel og jeg er ved at finde ud om jeg kan få moblos til at sende/modtage MMS.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-02-04 19:40

Jeg stillede spørgsmålet Kan ikke sende/modtage billedbeskeder? Det var nogle lorte svar jeg fik. Jeg måtte selv finde på at kontakte alcatel. Kan jeg på nogen måde trække mine point tilbage?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 20:04

Frk.Uro aner jeg ikke hva' laver. Jeg er hos Findslet Ama'r.

Ang. Point: Nix-bix : De point point man sætter på højkant er 'lost in space'. Imidlertid skal man ikke gi' point, før man har fået et svar man kan bruge !!! Man skal afprøve svaret (..det kaldes en kommentar) og KUN hvis man er tilfreds; accepterer man kommentaren som svar og 'lukker' dermed spørgmålet. I modsat fald lader man sit spørgsmål stå åbent f.eks en uges tid og ser om der kommer andre forslag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-02-04 20:08

Det er nu gået op for mig. Det var dyre lærerpoint. PYT. Går det fremad medd hulen??????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 20:17

Velkommen på kandu.dk . Du kunne da bare have spurgt... men; næ næeh.. : Kandu? Ka' sæl..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-02-04 20:22

Jeg skal på et tidspunkt lære det med de små gule bobler. Kan du ikke lige sende mig det en gang til??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 20:29

Kig dog højere oppe i tråden her. Det står der jo til 'evig' tid. = http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 20:33

Dato : 21-02-04 21:37 var det vist?

Du kan altid mærke tegn'ene til højre for Smiley'erne af og indsætte dem i din kommentar ved en simpel : Mærk af/kopier/sæt ind - ting med højreklik på musen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 20:36

Hvis du ikke kan huske tegnfølgen altså; din kvindehjerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-04 21:01

Mht. til 'Domus Molo' mangles kun køkken dullen over... joeh.. og liiiige 2. gang maling af karme + vindueskarme/-lysninger + hylder i alkoven. Lidt rør i badeværelse og køkken.

Bagefter er der lige så en biting omkring at få samlet al min skrammel sammen og få det rykket ud

Faktisk er det op til Frk.Uro; hvornår jeg får mit dørskilt, så jeg ka' flytte ind for alvor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-02-04 21:17

[/]

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-02-04 21:18

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-02-04 21:23

Så lykkes det endelig ;0) Skulle lige prøve

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-02-04 21:25

Ups!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 00:25

Godt nok så..

..og var der andre ting?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 09:13

the1best -> Du får lige et tip mere :

Hvis du vil se hvilke spørgmål en bruger har deltaget i, skriver du profilnavnet i søgefeltet øverst til højre på siden og søger selvfølgelig i 'Alle emner'.

..og et til :

Søger du svar på et spørgsmål, så kik først i: 'besvarede spørgmål' under det relevante emne og se om spørgmålet er stillet før. Det er ofte 'billigere' at købe et allerede besvaret spørgsmål end at skulle hoste op med point for at spørge om det samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 18:32

Har du fulgt med i hvad jeg har lavet???

Kommentar
Fra : uro

Dato : 25-02-04 19:06

Hej the1best,
Så fik jeg snuppet stolen foran computteren før molo, jeg har heller ikke rigtig styr på de der smileys men jeg må jo bare øve lidt Men det er ikke let, skal jeg lige hilse og sige.
Molo vil forkæle mig i dag og har købt pizza og cola ( jeg har lidt rom).
Han og jeg har jo aftalt ingen sprut i marts så .... det gælder jo om at nyde de sidste dage.
Kæmpe knus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 19:11

Så væk med Frk.uro....

the1best -> Jeg følger med i ALT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 19:20

Ja, det skulle da ikke forbavse mig

Jeg er bare så for at jeg kan sende billeder på min moblos. Tænk engang at ham ude hod Alcatel ville arbejde over bare for at jeg kunne få min moblos til at virke.
min hals gør ondt igen

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 19:24

Kære frk.uro, du lavede da ikke fejl, som jeg gjorde. Fik du hjælp?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 19:28

Hvorfor har jeg ikke fået pizza? rom?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 19:31

>molokyle

Hvordan laver man en ny tråd?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 19:47

the1best -> Når man opretter et spørgmål har man lavet en 'tråd'. Når et spørgsmål accepteres lukkes spørgsmålet, men 'tråden' har man stadig mulighed for at holde åben. Det er det der sker nu. Vi sidder og pladre i et lukket spørgsmål. Du får mails fra spørgsmålet fordi du har svaret og har sat fluebenet ved : ' Ja tak, send mig en e-mail når der kommer nye indlæg.' og du skal ikke 'betale' . Uro har måtte 'købe' det besvarede spørgsmål, men har også sat fluebenet. Jeg får mails fordi det er MIT spørgsmål. Alle andre får ikke længere mails fra dette spørgsmål, med mindre de gør som Frk.Uro.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 19:56

Er det ellers andre intersante emner der er vær at følge med i??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 20:12
Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-02-04 19:37

>molokyle
Hvordan kan jeg se, om jeg har fået 10 point for at vuderer tippet?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 17:01

>molokyle

Har fundet ud af det. Fik lov til at prøve det idag.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 17:03

>frk.uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 17:07

>frk.uro

Hvad har du af planer i weekenden?

Jeg skal til pigefrokost i morgen.

Så skal vi lige have ommøbleret et par enkelte ting herhjemme.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 17:12

>molokyle

Hvordan går det ude på Amar?

Er du klar til at rykke teltpælene?

F1 10 9 8 7 6

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:07

the1best -> Sover i 'Domus Molo' inat. For første gang i eget hjem, i egen seng. Sov der tidligere på ugen, men det var på gulvet oven på to gamle gardiner med malertøj som hovedpude og med jakken som dyne. Det var lidt hårdt. Inat sover jeg i Ikea's : 'Sultan Gryning' og har lånt sengetøj af Findslet

Jeg kommer til at sove som Prinsen på Ærten

Støvsuger blev købt på 'kø-te-bu' hos Føjtex igår kl.9.00 og Ide-Line ovn hos Punkt1.

..alt er godt !

Jeg flytter ind for 'alvor' på Torsdag ...regner jeg med. Så kan du jo bare komme forbi, hvis ikke lige du skal til 'tante frokost'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 20:18

>molokyle

Jeg har jo ikke fået din nye adresse endnu adresse

Skal jeg bare starte ude først på amar og kalde højt på dig? Du kan tro nej. Mail den.
Det må være første betingelse.

Kan ikke i weekenden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:48

Ok. Sender den STAX til thebest->Snabel A<-pc.dk

Jeg er heller ikke selskabeligt anlagt de første 14 dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 20:57

>molokyle

Hvorfor ikke det?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 21:06

Phosphor-syre rens af badeværelse, flytning, udpakning, sortering & ting på loftet, mor's fødselsdag, opsætning af div. ledninger og lyskilder, installation og opbygning af 350 l. akvarium (..jeg forøvrigt fik knald billigt af 'P-drengen' fra Wester Bronx ..200 bobs, inkl. 1000 l.prh. pumpe, spritnyt varmelegeme m. termostat, bio-bundfilter, 10 m. haveslange til påfyldning/tømning og hva' har vi.. ), samt alm. fred, hvile og ro.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 21:09

Ok.

Er fattet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-04 22:00

the1best -> Hvorfor fik jeg ikke nogen tilbagemelding på SMS'en ? Du lovede.... og Schuemarker vandt

(Sov fra løbet, men der skete vist ikke så meget uventet Måske man sku' ha' satset på Alonso iår )

Anyway; vi var kun Uro, EX-Grønland og lille mig, men det var nu meget hyggeligt. Mike & Ivanhoe meldte da i det mindste afbud

Det går langsom fremad med etableringen, men du/I får en ny invitation til housewarming, når den tid kommer. Sikkert i slutningen af måneden

Hygge..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-03-04 22:38

>molokyle

Når jeg går ind på det tip du har givet, kommer jeg ind som dig, Hvorfor det??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 08:58

Det er fordi der ligger en cookie, nøjagtig som på kandu.dk, der genkender brugeren fra gang til gang. Da jeg loggede ind her idag blev jeg f.eks logget på som the1best og måtte derfor logge ud først. Bl.a. derfor synes jeg vi skal blive enige om ALTID at slette cookies, når vi går fra computeren.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-03-04 23:45

Det vil jeg prøve at huske.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-04-04 23:26

>molokyle

Vi takker af for i aften.

Godnat til jer fra os.

Frk.uro & The1best.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-04 23:45

Finse og molokyle sender expresso-kys fra lorteøen til West-Bronx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 14-04-04 18:42

>molokyle

HAR FÅET MINE FØRSTE RIGTIGE POINT. JUBIIIII . Tror du lige jeg er stolt.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-04 19:06

Godt dét der; the1best. Ja, det er en fornøjelse at være 'Superbruger'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 20-04-04 17:44

>monokyle,
superbruger, datamatiker, andelshaver og et aftensskole kursus som du må have glemt at omtale i din profil......
frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 18:32

Det var skam ikke aftenskole. Ikke at forklejne den indsats de gør for folkeoplysning over en bred kam.

Her kan du læse nærmere : http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=102158

..eller her : http://www.vpckk.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 20-04-04 18:59

> molo
der er et aktiveringsjob på Fritten, det kræver dog en pædagoguddannelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 19:07

Børn er ikke mig : Voksen pæd. ...børn er for 'lette'

Man kan f.eks. ikke undervise på aftenskole uden en VPG (...mange steder kræves det også, hvis man skal lave kurser for virksomheder i f.eks. EDB)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-04-04 21:27

>molokyle

Nu har jeg smidt frk.uro væk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 22:50

Jamen, så må jeg jo hellere lige smutte over og spørge Hm... om der skulle være kommet nogle gaver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-04-04 22:10

Kun for at uro kan komme ind igen.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 28-04-04 20:27

> det var godt med hornfisk,
og jeg fik da også renset mine øregange samtidigt......
så er uro på tråden igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-04 21:24

Velbekomme uro. Jeg er også vel hjemme og har lige høvlet mine 102 emiler igennem. Nu får jeg mig en kop kaffe med demeter sukker og ØKO fløde. Kaffen er selvfølgelig NesCafé Guld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-04 21:26

Demarara sukker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 28-04-04 22:06

>molokyle,
jeg kan høre at du har mødt Harry Flottenheimer på vejen hjem - du havde vel også en økologisk cykkelhjelm med i ryksækken til ham.
Vi drikker også NesCafe Guld med økologisk mini mælk fra ARLA oven på en laaaang spadsere tur, hvor vi har set på lilla tulipaner i den økologiske have ved Enghave Plads frk. uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 09-06-04 18:19

>molokyle. JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Så spiller klaveret igen. MANGE tak.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-06-04 19:22

Jepper. Er den ik' bleven go' hva' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 09-06-04 19:36

JaaaaH Der kommer for mange popups, Ja, jeg ved godt, jeg ikke skal gå ind på alle de mærkelige sider jeg finder!!!!!

Jeg kan heller ikke lige(gider ikke) finde ud af hvordan jeg kommer ing i express.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-06-04 19:43

Du burde ikke få flere pop-up end dem der nu rent faktisk befinder sig på de sider du besøger. Du har den nyeste odatering til Spywareblaster

Du får ingen extra pop'er på sider de IKKE burde befinde sig på

I Outlook skal du ind at sætte din konto op ..og så skal du selvfølgelig sørge for at du er online, når du skal sende/modtage post.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 09-06-04 19:46

Tak

The1best

Tilbage til arbejdet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:05

Hvad skal du lave til Skt. Hans ??? Nogen planer ??? Kig her : http://kandu.dk/dk/spg/42744

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-06-04 18:09

Ikke nogen planer endnu.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:26

Nåeh... du er på

Skal have hele familien til sommer jorbær-punch imorgen kl. 12

..så hjem til lillebror at spise : Forsinket fødselsdag for os begge = GAVER

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-06-04 18:34

Ja, jer på og jeg opdaterer windows. Mangler én, men den tager tilgængæld også over 2,5 time. Så den må vente til i aften.

Skal lige have farvet hår. Skal til housewarming i morgen.

Fru.uro kommer på onsdag.

Ellers ikke noget nyt fra vestfronten.

Du skal ikke regne med at jeg tager med til det jyske d. 23.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 18:43

Ok. men jeg gør det sgu nok. Jeg trænger til at se 'nye' mennesker. Et døgn eller to i det jyske (..tar min cykel med) er lige hvad jeg har brug for

Vi snakkes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-06-04 19:01

Du kan jo købe en enkelt billet og så cykle hjem.

Jeg skal nok fodre dine fisk, mens du er væk.
Husk du må ikke cykle over broen.
Desuden har jeg ikke råd til at bruge omkring 900 kr. på en weekend. Har lige været i Århus og det kostede 600 tur/retur.

Der er desværre, andre ting lige i øjeblikket der kommer først.

Har farvet hår, åbnet en øl mens jeg venter. SKÅL.

The1best

OG DET ER WEEKEND

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 20:30

900 kr. !!! Hva' fabler du om kvindemenneske : Århus/Retur med cykel kan sgu da umuligt koste 900 bobs. Man kan komme til Paris/Retur med fly for de penge

Det er IKKE Week-End, men en hverdag (..smutter nok tirsdag, hjemme torsdag.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 20:34

Billigste billet retur + cykel = ca. 450 kr. Afgang tirsdag d. 22 tilbage d. 24. Forplejning sørger mango for ska' du se

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-06-04 22:36

Jeg var ikke klar over det var så meget dyrere i weekenden. Og jeg gik ud fra at jeg selv skulle betale for for plejningen.

Er færdig med opdateringen.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 22:47

Godt nok så !

..nu går jeg altså iseng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 18-10-04 18:43

Allerkæreste venner,
Tja det er jo ikke fordi det er her I møder mig oftes, men nu har jeg lyst til at stille et spørgsmål om børn og stress, jeg har været på google og fundet en del, men det kunne jo være at der sidder en kandu-bruger med en viden som kunne være interesandt, HVORDAN ER DET NU JEG STILLER ET SPØRGSMÅL????
Hilsen fra frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-04 20:31

Hai Uro.

Du går ind i kategorien Interesser/Familie & Relationer/Børn : http://www.kandu.dk/dk/emne/20501
..eller kategorien Interesser/Familie & Relationer/Andet familie & relationer : http://www.kandu.dk/dk/emne/20506

..og i menuen i 'det blå' til venstre lidt nede på siden under Emner, vælger du 'Stil et spørgsmål'

That's all ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 18-10-04 20:52

Hejsa frk.uro

Hvordan går det med dig søde.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 19-10-04 18:13

Kære the 1best,
jeg har det godt og om lidt vil jeg forsøge at stille mit spørgsmål. Jeg får måske snart tilbudt en større lejlighed. Jeg kommer ihvertefald til at stå som nr. 1 på ventelisten for ham der står før mig har sagt ja til en større lejlighed, så der er lys forude. Jeg håber at der snart er en lejlighed ledig med altan og det må da gerne være den på treide som bliver ledig, men nu må vi se for der en stadig den skøre regel at sammen lægning kommer først........ så....

Er du kommet godt tilrette i dit nye hjem, tja jeg kan se at du har fået sat din putter til...

knus og kram, vi skrives ved og må snart lave en ny tøse-aftale. frk.uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-10-04 18:30

Kære Frk.uro.
Er ved at komme på plads, Molokyle kommer onsdag eller torsdag og sætter anlægget til. Har lige lidt meget travlt i øjeblikket, men vi må snart finde en dato, savner dig. Har lige sendt noget til dig idag, som jeg syntes vi skal se, sammen med du ved hvem. Hvis du har problemer med dit spørgsmål er jeg lige her. Elsker dig. Tales ved søde.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 19-10-04 18:40

Allersødeste the 1best,
jeg klarede at stille spørgsmålet og det var nemt, jeg havde blodt glemt hvordan, jeg vil lukke ned for nu og deltage i madlavningen, jeg kan lære nyt af min kæreste på det område. Jeg elsker dig og sender dig ligeså mange kærlige tanker som der er stjerner på himlen. Vil glæde mig til at se hvad du har sendt, frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-04 18:48

Drøm sødt kære Frk.Uro og Fantadstidske the1best

Vi ses tøser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 19-10-04 20:10

Jammen dog, er det ikke lidt tidligt molo at gå til køjs, men søde drømme til dig og vi ses ligepludseligt frk.uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-10-04 20:26

Frk.uro Kan ikke finde dit spørgsmål, hvad hedder det?

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-04 22:19

Det er lukket ligesom : Høeghs Lakridsfabrik på Ama'r

Hvis det var dette : http://www.kandu.dk/dk/spg/51874

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-10-04 15:49

Kære the 1best,
Jeg leder lige selv, og det er da ikke lukket, men jeg kigger lige mine mails efter, for sidst jeg kikkede var der ikke nogen der havde svaret........ frk.uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-10-04 16:03

Tja, the 1best,
jeg kan heller ikke selv finde det og når jeg går ind under min profil kan jeg se at jeg ikke har stillet det spørgsmål, selvom at jeg har skrevet det og læst det, så det var åbenbart ikke så let som jeg troede, et eller andet må jeg have gjort fokkert........................... Nå men jeg må jo prøve endnu engang.... frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 16:56

Nåeh... det var uro's spørgsmål. Jeg troede det var mit

[hør]
uro : Når man har skrevet spørgsmålet og gemt det, får man muligheden får at [Ret] elller [Gem], derfor skal man faktisk gemme 2 gange før det kommer frem. Huskede du det sidst ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 24-10-04 15:51

ok, molo, jeg prøver en gang til, men jeg klikkede bare på dit link og stillede spørgsmålet.......................... men jeg prøver en gang til, og det skal jo ikke være i smalltalk..................ja ja frk.uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 24-10-04 16:00

Såååååååååååååååååå, nu er mit spørgsmål belevet registeret, jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 16:09

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 31-10-04 20:53

Jubii, jeg har fået nogle kommentare på mit spørgsmål, så det er jeg glad for. Ligenu kan jeg se formålet med kandu.
Jeg sender mange hilsne til mine dejlige venner og I hører snart fra mig igen igen.
Jeg har haft en rigtig dejlig weekend, med en vellykket middag og tøseaften ( Min dejlige kæreste lavede maden til os piger) og i dag har vi hold søndag med næsten ingen tøj og endnu en god middag.
Tusinde tanker og knus frk.uro

The 1best, jeg må også snart høre om dit nye forhold, men jeg tror at jeg kan mærke at det går godt og du er igang med at opleve nogle spændende ting. Er det sandt???