/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The Hobbit Til Playstation2
Fra : LoneS
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 21-02-04 20:31

Hejsa alle samen uden i det ganske land

Jeg håbe i kan hjælpe mig med The Hobbit til Playstion2
jeg er kommet til et avsnit som hedder Troll-Hole hvor man skal finde Trolle Hulen
hvor finder man det henne kan bare ikke finde den
håber i kan hjælpe mig
Hilsen Lone Søgaard

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 21:01

Hej LoneS

Du kan finde en walk-through til spillet her: http://ukwalkthroughs.com/wtuser_list.php (kræver login)

Det er da en mulighed!

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 21-02-04 21:54

Hej Chamira
Tusind tak for dit svar men jeg kan se det er på engelsk det hele og der er ikke nogen
Ørn til Engelsk for at sige det mildt temmelige dum
Hilsen LoneS

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-04 23:12

Hej Lone

Jeg har oversat første stykke til dig (så godt jeg kunne, da jeg ikke er bekendt med spillet og dets terminologi)

Hvis du skal bruge mere af oversættelsen kan du skrive til mig på marsvej(at)ofir.dk

Mvh/Chamira

LEVEL 3 -Troldehulen

Klip scenen – hvor Gandalf taler

Mission – Find troldehulen

(Gem spillet….)

Fortsæt gennem dalen. Du vil blive angrebet af ulve idet dalen bliver smallere. Den bedste taktik er at løbe og hoppe til afsatsen længere fremme og stene dig i sikkerhed. Hop ned igen og find kisten/kassen der er gemt i en sideniche.

Tilbage op på afsatsen og videre for at tale med Gloin

Mission – find trolde nøglen

Du skal hoppe stangspring tværs over hen til den afsats overfor Gloin & hen til den overfor kisten/kassen og diamanterne/juvelerne. Fald ned og gå tilbage til Gloin. Kravl op til afsatsen bag Gloin og hop over de næste afsats til enden, vend rundt og kravl op til den næste afsats og fortsæt fremad til hulens indgang.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 21-02-04 23:19

Hej Chamia

Tusind millioner Tak det var Pænt af dig det er jeg meget glad for at du gad og oversætte det for mig
Mange mange tak skal du have

Hilsen LoneS

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 21-02-04 23:20

Tak for svaret Chamira.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 23:22

Velbekom Lone

Og husk at gemme min email adresse, hvis du skulle få problemer længere fremme. (tjekker den ikke hver dag, men et par gange om ugen)

Held og lykke med spillet... det lyder skægt.

Chamira