/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CM4
Fra : gisele
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 21-02-04 18:53

Okay - jeg sidder og nørder CM4 men har brug for hjælp. Jeg har tæsket rundt på nettet men kan ikke finde noget brugbart. Jeg vil gerne have en guide til ALT hvad der er i spillet, især trænning (som ikke ser ud til at virke) men også generelt omkring moral (hvordan den forandres) og alt det andet.
Hvis der er nogen der kender en rigtig god guide eller FAQ om man vil så er der point i posen
Skal CM4 opgraderes eller hedder den bare version 1.0 og hvordan skifter man sprog for jeg har da vist ikke alle de sprog man kan få (mangler bl.a. dansk)

Nå - men tak for den hjælp i giver

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 21-02-04 19:05

Jeg har den på dansk og jeg ved at træningen hjælper.....
Det ved moralen det ved jeg ikk

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 23-02-04 10:35

Er der da ingen der kan hjælpe... man sidder jo her med et problem!!! Nå - men så må man jo se efter andre muligheder...

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 50 point
Dato : 02-03-04 00:53

hej Gisele.

Kan du bruge denne??: http://faqs.ign.com/articles/422/422670p1.html

Lyhne1

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 16-03-04 13:04

kunne du bruge linket??

Huske venligst at lukke spørgsmålet, hvis det er besvaret.. ellers uddyb dit spørgsmål/kommenter svarene

Lyhne1

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 19-03-04 22:30

Undskyld, for pokker jeg glemte at jeg havde stillet spørgsmålet, da jeg havde opgraderet spillet havde jeg ikke længere alle de problemer - og det var faktisk en ven der hjalp mig - så hvad gør man så ???

Ja det bliver vel dig der for dem

Tak for tålmodigheden

Mvh
Gisele

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 19-03-04 22:31

Tak for svaret lyhne1.