/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Scherfig litografi
Fra : kajsvaj
Vist : 5406 gange
400 point
Dato : 17-04-02 18:18

Er der nogen der ved hvor man kan købe et litografi af scherfig? Helst et af hans dyrebilleder. Har blandt andet prøvet Bruun-Rasmussen Kunstauktioner men de havde ikke nogen.

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 17-04-02 19:28

Kan vi ikke gøre det lidt bedre...?

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 17-04-02 19:31

Nej

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 400 point
Dato : 17-04-02 21:07
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 18-04-02 16:10
Kommentar
Fra : croaks

Dato : 18-04-02 17:25

Hejsa

Tak for links Ishoey!

Mh
Croaks

Godkendelse af svar
Fra : kajsvaj

Dato : 18-04-02 18:37

Tak for de fine links, de sidste er noget bedre end det første

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 18-04-02 18:42

Hej kajsvaj

TAK for det!

Ps.
God fornøjelser

Med venlig hilsen
P. Ishoey

Kommentar
Fra : pbo

Dato : 08-09-02 03:03

Hej kajsvaj

Jeg har lørdag 7/9 set et Scherfig litografi med en elefant på loppemarkedet på Gl. Strand i København. Pris 4.500 - som du nok skal regne med at betale som minimum, hvis du virkelig ønsker den ægte vare.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : humble

Dato : 02-01-03 11:19

Hej kajsvaj Har et til salg.Det er fra 1972 da vi kom i dengang EF. "Den hvide kanin omgivet af rovdyr". Hvis det har din interesse lad mig høre fra dig.
Hilsen Klaus.

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 06-01-03 17:09

Hej Humble
Lige netop det billede syntes jeg ikke er særligt pænt, dyrene ser lidt for farlige ud (hvilket ellers også var meningen fra Scherfigs side, historien er self. meget sjov). -Sååh med mindre det koster væsentligt mindre end nævnt før i denne tråd er det ikke lige det billede jeg leder efter.

Vh kaj

kajjunk@hotmail.com

Kommentar
Fra : humble

Dato : 08-01-03 21:34

Hej Kaj.
Jeg ved jo ikke hvad du mener er væsentlig mindre, men jeg vil sælge det for 3000kr. For øvrigt har jeg et andet billede af Scherfig, er ikke klar over om det er malet eller trykt, prøver at finde ud af det. Det forestiller en stor elefant der står i en jungle omgivet af palmer.

Med venlig hilsen Klaus

Kommentar
Fra : saraalwan

Dato : 14-08-03 23:02

Du skal prøve at kontakte en galleriejer på Nørregade i Horsens.
Desværre husker jeg ikke navnet, men min far købte et scherfig litografi derinde engang.