/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digital vidio camera Panasonic NV-DS65
Fra : ibship
Vist : 717 gange
50 point
Dato : 21-02-04 17:17

Hej er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde en dansk manual til Panasonic NV-DS65.
Jeg kan ikke helt finde ud af den jeg har på svensk.
Jeg har fået lavet "ged" i den, for min fjerenbetjening duer ikke mere.
Der står Remote på skræmen når jeg prøver at bruger den.

Mvh Jette

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 17:20

Har du en remote altså fjernbetjening ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 17:21

Og på svensk det sku da til at finde ud af ellers kan du måske finde den på engelsk??Mvh sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-02-04 17:27

Nye batterier i remoten ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-04 17:34

De fleste camera har en reset indstilling som stiller tilbage til fabriksindstilling det må du kunne finde på svensk.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-04 17:50

Hej

Jeg ved ikke om du er mere til Engelsk, men prøv at se her på side 49. http://www.support.panasonic.co.uk/sys/ttips/Panasonic/Visual/Camcorders_(Digital)/NV/DS65/B_DS65_pages_32-63.pdf

2243 // claus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 18:39

Det er selvfølgelig i pdf format ellers ku man jo putte linket ind i en oversætterside men det kan man ikke med pdf så vidt jeg ved mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : ibship

Dato : 22-02-04 09:01

Tak for svaret 2243.

Tak for det det hjalp. Det samme stå i manuallen på Svensk
men jeg havde bare ikke lige de evner til at finde det.
Mvh Jette