/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Bogense sæben
Fra : steenolsen
Vist : 723 gange
100 point
Dato : 21-02-04 16:14

Hej,

min kæreste overvejer at købe bogense sæben, der skulle hjælpe mod bl.a. appelsinhud. Er der nogle af jer, der har erfaring med om det bare er fusk, eller om det virkelig virker?

Den koster 100 + 25 i ekspedition....
Steen

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-02-04 16:34

Hva' tror du selv ? ..
/PG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-04 17:30

Jeg tror ikke på det.
Her kan du læse om en kur, som er meget billig, som jeg også tror på. Det kommer meget an på, hvad man spiser og drikker.
http://www.mellisa.dk/gode_raed___tips4.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-02-04 18:30

http://www.vitaviva.com/index2.asp
Læs mere under Helseproblemer og Cellulite.

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 22-02-04 12:07

Jeg har selv været tæt på at købe Bogense sæben,og jeg tror faktisk at den virker.

men jeg har løst problemet på anden vis. Hver dag en skrubbetur med en hamphandske dernæst et brusebad og til sidst en god bodylotion. Jeg bruger pt Dove (den i krukken). I denne proces kan man jo godt forsøge sig med Bogense sæben.

hilsen Helle

Kommentar
Fra : NyCe

Dato : 27-02-04 10:41

Appelsinhud sidder UNDER huden - så det hjælper ikke at vaske sig med div sæber og lig. Men en effektiv slankekur eller en anden kur og motion - DET virker!