/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
TJEN PENGE PÅ NETTET ??????????????
Fra : engparken
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 21-02-04 10:39

Hej til alle på Kandu.
Jeg vil høre om nogen har prøvet at tjene penge på at surfe på internettet.
Jeg har set flere sider om at tjene penge på at surfe og høre radio, eller også at modtage e-mails. Er der nogen som ved noget om det er en "and" eller kan man godt tjene penge på at surfe.Jeg har set flere der vil give omkring 3 -3,50 kr i timen og andre giver ned til 1 krone i timen.
Håber nogen kan svare mig ????? Hilsen Engparken.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 10:55

Hej engparken.

Ikke for noget, men syntes du selv det er en særlig høj timeløn, og så skal du også betale skat af pengene??

Jeg ved ikke om det er en and, men jeg kunne godt forestille mig at de store søgemaskiner betaler for at får andre til at søge informationer der kunne være relevante for dem, men lige hvor, nej.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 21-02-04 10:55

Hej.

Du bliver ikke rig af at tjene penge på nettet.
men hvis du VIL tjene penge så lad være med at tage de udlanske (f.eks Cash Fiesta).
Nej det de danske du kan tjene penge på! (prøv f.eks http://www.permitads.com/dk/er-form1.php?reference=123872 )

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 110 point
Dato : 21-02-04 10:58

hej engparken
du kan prøve denne side
http://www.soccermania.dk/layout_tjenpenge.php

MEN HUSK inden du tilmelder dig til noget
opret en ny mail adrs. til formålet
mvh
ole

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 21-02-04 11:14

Hej Ellebye.
Jeg vil lige sige at du har da ret i at det ikke er en særlig høj timeløn,men min computer står tændt i ca 10-11 timer om dagen(på nettet) så kunne jeg jo lige så godt tjene nogle penge som ikke tjene nogen.
Jeg kunne måske få min internet regning betalt som er på 149,00 kroner pr mdr,jeg kan være på nettet 24 timer for denne pris.
Hvis jeg kunne få 3,50 kr i timen i 365 dage så er det jo 3,50 kr X 11 timer = 38,50 kr X 365 dage = 14052,50 kroner det er jo også penge.Men det som jeg ville høre var om man kan stole på disse firmaer. Hilsen Engparken.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:32

Det har du ret i, men hvis du ønsker at prøve, så gør for din egen skyld som 1133 skriver, opret en helt ny mail-adresse.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 21-02-04 11:33

Hvilket firma er det du har tænkt dig at bruge?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 11:52

E-reklamer giver dig 10 øre for hver reklame du modtager - men det bliver kun til ca 20 kr om året.
Så der er lang vej

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 21-02-04 11:56

Hej Igen.
Ja det se jo godt ud det som 1133 har fundet,men hvordan finder de mig ?? jeg har set det dansek firma,der skal jeg skrive fornavn efternavn og postnummer ingen adresse hvorfor skal de ikke have den ?? kan de finde mig når jeg skal have mine penge,er det over min e-mail de kan finde disse oplysninger.
Jeg vil også gerne høre hvorfor skal jeg have en ny e-mail ??
Jeg har godt nok 2 e-mails men den ene er min kones som vi næsten ikke bruger til noget kan den bruges så. Hilsen Engparken.

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 21-02-04 11:56

>>refi og 2 kr for hver bruger du skaffer dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 12:00

Ja rigtigt "157359"
Der behøver du heller ikke at skrive adresse og bankkonto.
Først når du skal have penge udbetalt.
Det borger trods alt for en vis hæderlighed.

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 21-02-04 12:10

Du behøver en ny E-mail:
fordi hvis det ikke er et rigtigt firma kan de finde på at sende spam-mails.
jeg har selv en E-mail konto som jeg har betalt for og så vher 5 minut bliver der sendt 10 spam-mail....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-02-04 12:30

Jeg har aldrig hørt/set om nogen som har fået noget ud af at tjene penge på at surfe. Den nemmeste måde du kan tjene penge på internettet er ved at lave en hjemmeside som omhandler noget andet end moster Olga's hund, og sætte reklamer på. De firmaer her:
http://www.konkurrencesvar.dk/link/hvorfor_linkpartner.htm

Er gode og veletablerede firmaer hvor man tjener fra 10øre til 150 kroner på et klik. Andre giver % af salg og nogen endda meget

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-02-04 15:58

Har man ingen hjemmeside så kan man få en gratis her: http://www.gratisdesign.dk/

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 07-03-04 15:11

Er der ikke snart på tide at du lukker spørgsmålet?

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 07-03-04 16:08

Hej.
Jo det kan du have ret i,men jeg er i Norge lige fortiden og kun hjemme om Søndagen så jeg har kun været hjemme 2 gange så slap lige af nogen skal jo arbejde ikk'

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 07-03-04 16:09

Tak for svaret 1133.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-10-06 13:35

Tirsdag d. 24. Oktober 2006 går et nyt system igang på det danske marked, og det vokser allerede meget hurtigt.

Systemet er baseret på en teknologi som gør at man tjener penge når nogen i sin struktur laver et lead/køb/klik

Efter man har tilmeldt sig, bliver brugerne guidet igennem video-præsentationer som fortæller hvordan man gør, og hvilke muligheder der er....

http://www.skjulte-skatte.dk/4283/