/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er der nogle der har overskudspoient ???
Fra : Sunowich
Vist : 417 gange
200 point
Dato : 21-02-04 10:21

For så vil jeg da også gerne have nogle Den der giver flest render med med disse Mvh Sunowich

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 210 point
Dato : 21-02-04 10:26

Hellere sent eller aldrig, januar udsalget er begyndt.

Er der bytteret og garanti ???

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 10:27

Magler du point ?
MVH
Varla

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 10:30

Hvad er overskudspoint.... er det dem vi har nasset os til??
for så har jeg da vist lidt

Frida...

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 10:32

Mangler du 341 point

http://www.kandu.dk/dk/spg/33580

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 10:35

Mangler du indhold i tilværelsen?

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 10:59

Jeg synes du skal give pointene til Skingur.
MVH
Varla

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 11:03

nej, varla vil gerne have dem - han/hun har ikke så mange...

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 11:14

Jeg må med stor beklagelse meddele at tilbuddet ikke gælder længere, jeg har i mellemtiden givet pointene til Skingur for det ærligste svar.
MVH
Varla

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 11:22

øh... var det så ironisk eller er jeg bare SLET ikke med længere?

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 11:31

Desværre har jeg nok glemt at skrive at godt nok er jeg meget nysgerrig, men også lidt af en "spassvogel" eller hvad det nu hedder.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 11:38

og det blev jeg så ikke meget klogere af, selvom jeg godt kan oversætte "spassvogel"!!!

...og nu smutter jeg op til ponyerne! Tag I nu også at smutte ud i det gode vejr!!!!

Mvh

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:42

Så Sune, nu har du chancen for "udligning" af point. Husk lige at forhøje

Har vi det ikke herligt???

ellebye

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 11:45

Ikke før min hustru er færdig med at vaske vinduer !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 11:55

Sunowich -> Jeg har ikke engang så mange point som du har sat på højkant i dette spørgmål, for jeg bruger hele tiden dem jeg har, til at stille spørgsmål om de ting jeg ikke selv har forstand på. Så der er ingen fare for, jeg nogensinde får sparet mere end ca. 100 point op

Min mission her på kandu.dk er, som jeg før har gjort opmærksom på, at have flere Superpoint end ram2

..så er du ikke sød at give de 200 point til mig ???

En lille forøgelse på f.eks 300 point vil givetvis også være populært..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:22

Hvor er du streng molokyle
Måske jeg skal til at dele ud...så Ram igen sniger sig forbi dig

Frida....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:23

Jeg har faktisk lige nok point til at det kan lade sig gøre

Frida...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-04 12:28

Jeg vil osse gerne ha' point - men vil ikke give nogen til gengæld.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:41

Du har da ellers lige givet Frida 50

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-02-04 12:59

øhh... Sunovich. Da du har oprettet tråden i kandu.dk (..må have været lidt fraværende da jeg først så det nu) er du vel klar over at vi bliver kikket i kortene af Kandu Teamet? At opfordre til misbrug af dette board er det samme som at smide sig selv ud. Det ville jo være trist; for så måtte vi andre undvære dit evindelige tiggeri om point !!!

Velkommen i klubben forøvrigt...

HM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-04 13:43

frid@flip
Det var ikke nogen jeg gav..................men tabte.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 13:48

>ram2 eller hm..
Jeg tror nu mere at teamet de sidste dage har fået sig en god latter.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 13:58

>Eyvind
Tjaaa...det kan man vist godt kalde det men det koster at være nysgerrig......

>ellebye
Mener du der har været noget at grine af det har sgu da været det rene bavl!!!

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:17

ellebye -> Det har de sgu ikke tid til !!! De er igang med det umulige sisyfos projekt det er at revidere Kandu.dk, så det bliver et board, hvor alle er glade og tilfredse. Den bedste af alle cyber-verdener

fridaflip -> Bavl ??? Næeh... voksne menneskers meningsudveksliger og vidensdeling mener du vel

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 21-02-04 14:18

et ord: pointrytteri

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:22

Bavl og voksne menneskers meningsudveksliger og vidensdeling..........
Er det ikke det samme

Jeg glæder mig faktisk til.... at jeg selv kan vælge hvem jeg gider
invitere ind i mine tråde på den anden side kan det jo være, at ingen gider invitere mig ind i deres

Nå den tid den sorg/glæde

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:23

>carbody

Tak for dit besyv

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:46

fridaflip -> Til det første : Nej.

Til det andet : Du har med stor sandsynlighed ret i din antagelse

catbody -> Pointrytteri? Dét må du spørge om her : http://kandu.dk/dk/emne/20703

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:50

Den der 'udelukkelses' funktion vil jeg helt sikkert IKKE benytte, da jeg er så nysgerrig, jeg skal have det HELE med

Hvis nogen udelukker mig fra deres tråde? Tjae... så får de jo heller aldrig et kvalificeret svar

</PROFESSOR BAVL>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:54

</PROFESSOR BAVL> må gerne deltage i mine tråde det er straks værre med ham der hedder </PROFESSOR VRØVL>

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 15:04

fridaflip -> Hvad er 'værre' med </PROFESSOR VRØVL> ? ..og er du sikker på det er en 'ham' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 15:11

Tjae...jeg troede bare det var en "han" er det da ikke ham der så hårdt trænger til lidt massage med deraf følgende afgang

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 15:33

fridaflip -> Dig kan man sgu da heller ikke skjule noget for

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 18:50

Tak for svaret ellebye. Ja så fik du jo nogle af dem jeg skylder men det er sku nogle fedterøve alle de andre der er ikke så meget som et bud .Mvh Sune

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 21-02-04 18:58

Du var da bare for langsom. Du kunne have fået 342 hvis du havde været hurtig, men jeg fik da nogle forklaringer.
MVH Varla

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 19:07

Sunowich -> Nu er jeg virkelig såret og

Jeg vil holde DIG ansvarlig, hvis ram2 igen får flere point end mig på Top50 listen

Det er sidste gang jeg vil deltage i dine tråde

...men ; hvis du er en og ALTID fortæller spørgeren i tråde hvor vi begge deltager at min løsning er den korrekte, så er der mulighed for forsoning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 19:46

Øv Varla men var altså ude til føsda snøft og Molo bare rolig hvis han kommer for tæt ham Ram skal jeg nok komme dig til undsætning Hi hi med Venlig Hilsen Og Dybe Buk Fra SunoWich

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 20:05

Rolig molo, jeg skal også træde til hvs ram kommer for tæt på, men vær dog glad på mine vegne, nu ligger jeg foran ram.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 20:06

Sunowich -> Du bukker og jeg klapper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 20:15

Men husk nu på at der også er et par stykker jeg gerne vil overhale indenom