/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
skagen
Fra : karin42
Vist : 762 gange
50 point
Dato : 21-02-04 09:57

en hilsen til alle skagen - elskere ! vi er et par der er aldeles vild med skagen og egnen deromkring !! er her nogle i kandu , som har det på samme måde ? d.v.s. så snart solen skinner ønsker vi os derop ( bor i sønderjylland ) mvh. karin

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-02-04 10:04

Næh--ellers tak
Sussi og Leo er jo flytttet til Frederikshavn

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 10:23

hej dabj ..... nåe nej de er jo i frederikshavn nu - men er der så langt dertil ? for os handler det nok om det specielle der er i og omkring skagen !
vi har hørt susi og leo på Fregatten og det var hyleskæg ( i øvrigt skulle de ta' og blive der ) deres sangstemmer er nok mest til de små steder .
go' weekend karin.
)

Kommentar
Fra : alanya

Dato : 21-02-04 10:33

ja Skagen er dejlig, har bare svært ved at komme dertil fra Københavns omegn , uden bil og så er jeg ene, så er det heller ikke så sjovt, so det var engang,
Kærig hilsen og rigtig god ferie. fra Alanya

Accepteret svar
Fra : wiking

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-04 10:46

Hej Karin

Vi er jo nogle der er "tvunget" til at være her oppe hver dag

Er det fordi du mangler et sted at bo når du holder ferie heroppe, så har jeg lige købt et lækkert sommerhus som du kan se på: www.unserhaus.dk. Det ligger godt nok ikke i Skagen, men Lønstrup, der har mange af Skagens kvaliteter, men et fornuftigere prisleje.

Venlig hilsen

Kent

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 13:59

hej wiking tak for din hilsen - ja der er nok ikke så attraktivt i denne her kolde tid som om sommeren ............. ! vi mærker et vingesus ( hvorfra ved vi ikke ) hver gang vi er på de kanter ( gemmer sommerhuset i foretrukne )
mvh. karin

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 21:38

Tak for svaret wiking.
   som jeg skrev - tak for svaret - og sommerhuset er gemt i " foretrukne "
hilsen karin