/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Valg af lyd ved indkommende mail
Fra : ram2
Vist : 598 gange
250 point
Dato : 20-02-04 22:00

Er det muligt i Outlook Ekspress at vælge en bestemt lyd ved indkommende mails, sådan at man tildeler en bestemt mailadresse en bestemt lyd, som adskiller sig fra de andre mails.

Det ville være praktisk, hvis man ikke er ved skærmen, at kunne høre om det er noget man skal tage sig af med det samme.

Ram

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 20-02-04 22:03

Kontrolpanel -> lyde og lydenheder -> ny postmeddelelse (der ændrer du bare den lydfil der skal afspilles)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:03

Sig mig Ram....er du ambulancelæge - eller noget der ligner

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:04

Ja men den er ens i alle mails.
Næ brug Incredimail der kan du.

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 20-02-04 22:05

aah havde misforstået spg

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:08

>Frida.

Nej - og jeg går ikke ind for udrykning - men det kunne da være rart at kunne skelne én mailadresse fra alle andre. Tænk hvis du skrev til mig om noget vigtigt, og jeg ikke sad ved dyret - Så kunne der gå lang tid, før du fik løst dit evt. problem.

>Interkriller
Jeg tjekker lige - Men mener du, at man kan få den til at tildele EN bestemt mailadresse EN bestemt lyd, som alle andre mailadresser så ikke osse får???

Ram

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 20-02-04 22:10

nej jeg mente ikke hvad jeg sagde, havde ikke læst spg ordentligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:10

Er det bare fordi du ikke gider snakke med mig "Ram2"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:10

>refi

Okay - Men kan Incredimail ikke lave konflikter i systemet - Jeg har med vilje holdt mig langt væk fra den slags "legetøj" - Osse fordi en mail fylder meeeeget mere hvis man begynder at tapetsere sine mails med alverdens skrammel.....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:11

Refi

Hvad mener du??? Du mailer mig da ikke privat, så vidt jeg ved

Ram

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 260 point
Dato : 20-02-04 22:12

Den laver absolut INGEN konflikter.
Vælg den som standard. Den henter selv både adresser og mailkonti fra Outllok.
Og outlook kan du godt bruge alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:13

Du behøver ikk tapetsere dine mails.
Den skriver også "plain text"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:15

Og så har den smilies

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:15

Øhh....Jeg har Incredimail - men vidste da ikke at jeg osse kan bruge outlook.
Hvordan gør man det

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:17

Du åbner da bare outlook som du plejer.
Ganske vist får du en oplysning om at outlook ikke er dit standard mailprogram og om den skal være det.
Bare sig nej. Så kører det af sig selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:20

Nu har jeg her skrevet "outlook" mener selvfølgelig "outlook express", men det samme gælder for "outlook"

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:20

?????? Tak ska' du ellers ha'........men det tror jeg nu ikke....siger man nej til noget - plejer man sgu da ikke at få noget

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:20

>Refi

Lægger Incredimail sig på skrivebordet lige som OE?? Og åbner man den så bare derfra, og kan uden videre skifte til OE uden at lukke Incr.mail ned???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:22

Ja

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:23

Frida.

For en gang skyld forstår jeg noget... Nej du får ikke OE som standard, men du kan bruge den - er det rigtigt forstået Refi???

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:23

Det er også den der åbner hvis du vil sende post fra andre programmer (du vælger den jo som standard)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:24

Ja frida det er rigtigt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:24

Undskyld "RAM"

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:25

Jeg prøver lige at maile dig Ram....fra outlook!!!!
Hold da kæft...hvis det er rigtigt - har jeg i 2 år ikke anet at det kunne lade sig gøre

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:25

Refi

Okay - Jeg skal ha en konsulent fra SBL - Consult til middag i morgen - Så kan han fan.. få lov til at installere det - Og Frida jeg sender ham videre til dig. Vær sød ved ham..... Han drikker kun Cola

Refi Le Point er dine............

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:26

Jeg takker og bukker, men den er nu nem at installere.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:29

Refi

Ikke fordi jeg tvivler på dit ord, men jeg vil være HELT sikker på at lydfilerne kan tildeles den enkelte mailadresse så den markant adskiller sig fra ALLE andre, og det er du????

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:30

Ja
op til 3 eller 4 forskellige (du kan sikkert ikke skelne flere alligevel)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:33

>refi

Nej det kan jeg nok ikke - Og jeg skal bare bruge et par stykker, som klart adskiller sig fra alle andre....

Fan... mærkeligt min konsulent ikke har fortalt mig det for længe siden, jeg har spurgt flere gange. Han kan måske ikke li' Incredimail - Jeg laver sgu sværene bløde på flæskestegen i morgen som hævn

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:34

>Ram

Fik du den mail jeg sendte?? Og jeg ska' nok være sød

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:35

Du kan tilsyneladende bruge alle de forskellige lyde du har lyst til.
Der er ingen begrænsning i antal forskellige mailadresser

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:36

Taf sværet helt af stegen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:37

Frida.

Jeg har da svaret - har du ikke fået den??

Jeg ved du vil være sød ved ham......

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:37

Nååå du har jo svaret....hmm jeg føler mig godt nok lidt dum
Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:40

>Frida.

Det skal du da ikke - Enhver kan da overse en mail man sidder og venter på - det er meget almindeligt (i visse kredse )

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:45

Altså...nu er jeg jo både på Messenger...taler i telefon og skriver her på Kandu - så det er vel naturligt at noget kan smutte*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:47

Ja ingen er fuldkommen - men forhåbentlig virkede det?????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:49

Frida.

Jeg vidste du havde en kæmpe simultankapacitet, ellers kunne du ikke holde af en sprællemand som mig.

Nå men nu skal Refi ha sine point - Tak for hjælpen Refi

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:50

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 22:51

Det var så lidt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 22:51

>refi

Koks i lor.... Jeg mener

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:51

selv tak
(dine smilies mangler)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 22:52

Nå nu kom de

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 21:11

>Refi

Nu har jeg Incredeimail installeret, men kan ikke finde hvor jeg tildeler en mailadresse en given lyd - Kan du dirigere mig derhen???

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 23:33

OK så kører vi videre her.
Du går i select notifir
smart notifir

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 23:34

hov der manglede et e notifier

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 23:35

ok - og derefter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 23:36

Så vælger du da bare den adresse du vil give en anden lyd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 23:38

Du skal selvfølgelig hente de ting du vil bruge hos incredimail.
Der er vist kun få som standard.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 23:40

okay - jeg "leger" lidt med det, og vender tilbage....
Foreløbig tak..
Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 23:43

Ok havde ikke set du havde henvendt dig
Glemt at sætte v

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 23:44

*LOL* Sån kan det gå - jeg prøver det lige af....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 00:16

>Refi

Nu har jeg fået styr på det. Hmmm jeg glemte ganske vist at fortælle dig, at jeg ikke umiddelbart ville betale for den facilitet, og skal det virke som jeg vil ha det til, og som du ganske vist sagde at det kunne, så koster det 50 USD. Så det venter jeg lige med til jeg ved, om der er andre på nettet der kan det samme ... gratis

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 00:25

Crack findes
Men jeg skal ikke opfordre nogen.
Faciliteter koster og du vil ikke fortryde det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 00:28

Jeg syntes du skulle prøve programmet og se dets muligheder.
Du behøver jo ikke at vælge det som standard endnu, og det laver absolut ingen konflikter.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 00:34

Ok - Kigger på det - Tak for hjælpen - Og op i røv... med den idiot til Catbody

Godnat

Ram