/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hvordan laver man en løbegård?????
Fra : sazzy
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 20-02-04 21:10

Hej.
Er der nogen der har en opskrift på en løbegård?????????????

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 20-02-04 21:14

Hej Sassy

Prøv lige at tjek denne løsning...

http://www.dk-ginkgo.dk/loebegaard.php?sprog=dk

Skriv evt. en mail til "ejeren" om, hvordan hun har bygget hendes!

Mvh Chamira c",)

Kommentar
Fra : sazzy

Dato : 20-02-04 21:19

Hej.
Jeg ville bare sige at der skal være plads til 2 katte, kattene kan ikke komme direkte fra huset til løbegården, den bliver nødt til at gå igennem et rør el. lig. fra kattelemmen.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 20-02-04 21:21

Lav et åbent firkantet rår af et brædt og hønsetråd mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 21:21

Ups rør

Kommentar
Fra : sazzy

Dato : 20-02-04 21:36

okay, I kan lige få beskrivelsen af vores hus.
På kældertrappen er der et vindue der vender mod baghaven. i dette vindue sidder kattelemmen.
når katten er kommet ud af af kattelemmen skal den gå 4-5 meter til den nær til skuret hvor vi har planlagt at bygge løbegård.

Man hører om så mange katte som bliver skudt på, kørt over, farer vil m.m.
så jeg synes at det er en god ide med løbegård.
Men behøver katten mere motion af det?
Og kan man lave en ende i løbegården hvor katten kan `` undskyld udtrykket´´ skide?
For vi er altså ikke meget for at have kattebakker indendørs?
hilsen sazzy

Kommentar
Fra : sazzy

Dato : 20-02-04 21:37

GLEMTE LIGE AT NÆVNE: 4-5 meter TIL HØJRE!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 22:06

Det er da ikke noget problem men det gode ved at lave en sådan gang i tråd er at mamn ka se hvor kattene er i gangarealet Jeg havde selv en sådan gang der både gik ned og slg et par sving godt nok til høns men kan de finde ud af det kan en kat skam ogsså om de vil skide der er jo op til kattene meen det vil de nok mvh sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-04 22:32

Ja og den findes selvfølgelig her på Kandu.dk : http://kandu.dk/dk/spg/23952

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 22:58

Har du fundet ud af noget ellers bare spørg

Kommentar
Fra : burmeserkat

Dato : 27-02-04 18:27

Politikens Kattebog har også en god "opskrift" på en løbegård

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:34

Det mindste man kan gøre når en masse sidder og gider at bruge tid på andres spørgsmål er da at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : sazzy

Dato : 15-03-04 12:33

HEY SUNOWICH, DET SKAL JEG NOK SELV AFGØRE!

Godkendelse af svar
Fra : sazzy

Dato : 16-03-04 14:23

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 15:57

Ok Sazzy jeg troede sku du var småsur på mig
Takker og Bukker