/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
??? Pollerdreng vender hjem ???
Fra : k_m_s
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 20-02-04 20:53

Jeg er ude efter en gammel film, den må være fra omkring 1980. Jeg mener det var en dansk sort/hvid tv-drama e.l. Den hedder noget med pollerdreng/pollerdrengen vender hjem/tilbage. Den handler om en ung fyr der besøger sine forældre, og i bar glæde og ønske om at være god ved drengen får forældrene slået ham ihjel. Jeg kan huske noget fra køkkenet hvor de spiser og hvor drengen lige pludselig sidder med en kniv eller gaffel stukket i sig. Den gang virkede filmen meget uhyggeligt på mig. Jeg håber nogle her kan huske noget mere om den.

Hilsen
K_M_S

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 20-02-04 21:04

Her er noget
http://www.tvidanmark.dk/1980.htm
Bladre ned til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 21:05

Måske kan det hjælpe dig videre

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 21-02-04 17:59

MANGE Tak for svaret refi.
Den film har jeg ledt efter i mange år, så det var bare super du havde den adr.
Jeg har mailet dem, her var svaret:

Den eneste måde er at håbe tv genudsender tv-spillet som de har gjort med den
del på DR2 i Gyldne timer.
Det er et fåtal tv-spil som er udkommet på vhs, desværre.

Det er ærgerligt de har holdt så lang en pause hen over vinteren, men vi kan
håbe de snart kommer i gang igen.

Venlig hilsen
Lone Hansen
www.tvidanmark.dk

Så nu skal jeg i gang med at maile til DR, og håber andre vil gøre det.
Point med glæde til dig
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 18:06

Godt det gav lidt.
Du må ud og samle underskrifter så den kam blive genudsendt.
Evt diverse ønskeprogrammer, der er jo af og til noget af slagsen.
God Weekend

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 21-02-04 18:13

Ja det har du ret i.
Også god weekend til dig
K_M_S