/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tatovering. Gør det ondt?
Fra : Franksp
Vist : 1204 gange
45 point
Dato : 20-02-04 20:49

Jeg kunne godt tænke mig en tatovering. JEG VIL HA' EN, og min kone "har givet mig lov".
Er der nogen af jeg der har erfaring med dette. Gør det ondt? Jeg vil ikke sige jeg er en "kylling", men min smertetærskel er ikke så høj.
Er der nogen steder på kroppen det gør mere ondt end andre steder?

Det sker nok i næste week-end, da jeg har ferie bagefter.
Jeg håber at få nogle ærlige svar fra jer.

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 55 point
Dato : 20-02-04 20:50

Ja det gør ondt.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 20-02-04 21:03

Jeg er ikke helt enig Teil

Jeg har 2... den ene gjorde ikke ondt at få, men den anden gjorde Fucking ondt!

Det kommer an på, hvor man får den. Det lille kinategn jeg har på anklen gjorde ikke ondt at få. Men den jeg har lige over lænden gjorde p.... ondt.

Jeg har også hørt fra andre at et "overarmsbånd" gør sindsygt ondt på indersiden/undersiden af armen, fordi huden er tyndere og mere følsom.

Chamira c",)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:04

Godt Teil. Jeg forstå, du er ærlig.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 20-02-04 21:04

MORFAR Frank... havde slet ikke set det var dig!

Mega sejt du skal have en tatoo... hvad siger børnebørnene mon til at deres morfar tusser sig?

Det skal nok være noget de kan tale om i skolen *s*

Chamira

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-04 21:05

Ja meget.. spørg bare Frk.Uro ( ..med tilladelse fra indehaver !!!) : http://members.fortunecity.com/molo4/uro_dk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:11

Jeg/min kone ønsker et gotisk mønster på maven lige over p....
Altså under underbuksekanten, hvis nogen skulle være i tvivl.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 20-02-04 21:13

ja det gør ondt men er ikke så slemt. hvis det er en stor tato bliver den lavet over flere gange og ja der er steder hvor det gør rigtig NAS på indersiden af overarmen da huden er meget tynd og på på rygvirvlen og direkte på knoglerne. jeg syntes det er en god smerte som starter med at gøre ondt så bliver man nærmest bedøvet på området og tilsidst bliver man meget træt af smerten
så god fornøjelse og gid det var mig o((

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:14

Hej Molokyle. Hold da helt kæft, hvor er den/hun flot

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 21:15

Hihi...hvis jeg var dig vil jeg allerførst tjekke om kødet er fast nok.....
Der er ikke noget grimmere end en 60 årig kvinde, der pludselig har en MEGET langstilket rose på det ene bryst

Hvad med en tusch på "Banditten" - Så kunne du få skrevet "Frank" og mod et mindre tillæg, så kunne tatøvøren lave det så der stod "Frankenstein, når lillemor gjorde sig lidt lækker (En såkaldt ekspanderende tatovering)

Frida....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-04 21:15

Dette er bare noget jeg tror.
At det ikke gør så ondt på de steder med et tykkere
fedtlag under huden.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:17

Hej Chamira

Ja, jeg har tænkt lidt på det. Sofie vil måske synes det er ????? , men Nicolai, synes nok det er sejt, at Morfar har fået en TATOO. Han vil spørge sin mor, om han ikke må sådan en som Morfar har? UHAAAAA

Frank

PS. Det var hyggeligt at møde dig igen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-04 21:17

Eller sømanden med "Adam"
Indtil den søde unge sygeplejerske fortalte
de andre at der stod skam "Amsterdam"

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 20-02-04 21:24

ja eller manden der står med en skovl med en bunke kul ved siden af sig, totoveret på ballen så når du går skovler han kul på

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 21:25

Franksp.

Er det sådan en efternølerpubertet du er røget ind i - Det er da vist ikke helt almindeligt at pæne mænd i habit, som taler pænt og pudser sko hver morgen i den høje alder du har begynder at "lege sømand"

Og du vil ha noget skrevet på Gotisk - Hvad med "Mein Kampf", og så en lille diskret pil nedad....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 21:26

>granslam

Je den er god - Det er sådan en slags reversibel effekt - Den skovler både når han kommer og går

Ram

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:28

Hej fridaflip

Nu er du altså sød/fræk. Jeg er ikke 60 år endnu og er absolut ikke "løs i kødet".
Jeg er 183 cm høj og vejer 70 kg. Så kan du måske forestille dig det.
Tataveringen skal ikke være på "Banditten". Jeg læste dit indlæg højt for min kone, fordi jeg kom til at grine lidt af det.
Desværre blev hun pludselig meget enig med dig om placeringen. Slemme fridaflip.

dkv
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:32

Nej ram2

Ikke en gotisk tekst, men et gotisk mønster.
Ja det der med habitten, er det ydre, men hvad er der indeni når du har fri?

Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 21:33

Uhhhhh Frankieboy - En ulv i fåreklæder

Ram

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 20-02-04 21:36

> Frank

Jeg synes både du og "mormor" er friske, at tusche jer i den "gyldne" alder.

> Molokyle

Den tatoo er FOR fed!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-04 21:48

Frk.Uro's Drage tog 10 x 3 timer at få lavet. Det tog lige under 1 år. Prisen snakker man ikke om..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 21:52

>Molo

Prisen - Jeg kan da se, at den er lavet sort Men det er da osse en pæn "farve"

Ram

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-02-04 21:56

Ram2 - Ja, måske. Hvem ved, men der er faktisk "spændende" !!!!!!

Chamira - Tak skal du ha' min KanDu-ven. Det varmer dejligt.

Molokyle - Nej, prisen og smerten taler man/vi ikke om, men jeg synes stadig den er superflot.

Teil - Jeg tror/håber du har ret

Tatoo-Frank [Måske]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-04 22:04

ram2 -> Du SKAL ikke have ret ! ...................sort en nemlig IKKE en farve

..men det var vel også derfor du havde skrevet det i anførselstegn

Uro siger: Den er købt og betalt for arvede penge : Jeg har betalt skat af dem, men om min tattoovør har betalt moms ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 22:40

Hej.
Som granslam skriver er det en dejlig smerte som går over efter 5 min.
Det gør mest ondt de steder han skriver.

Hvad synes i om denne tus?
http://www.sitecenter.dk/brabus/tetamordex/view.nhtml?profile=tetamordex&UID=10004

Mordex.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-02-04 22:51

ja det kilder i hvert fald ikk..!

men man kan sagtens holde det ud..! ved ik med maven men kunne forestille mig at det nok gør pænt ondt der nederst.. har selv en på overarmen og jo det gjorde ondt men ikke så meget at man ikke kan holde det ud det der gjode mest ondt var at få den tegnet op da den skulle fyldes ud gjorde det ikk så ondt... det irriterer bare meget for det er en meget underlig fornemmelse.!

Find en god tattovør..! husk det er noget du skal leve med resten af dine dage.!

Held og lykke med den.!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-02-04 22:57

Mordex den er flot lavet men ikk noget jeg personligt ville gå med.. er mere til tribal..

Franksp
http://www.cool-tattoo.com/4.htm

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 23:00

Ja. Det er jo forskelligt hvad folk kan li´.

Forresten, så er der en der har glemt at logge af på din pc. Tror jeg nok

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 23:00

>Solgaard

Klogt sagt
[citat]
husk det er noget du skal leve med resten af dine dage.!
[/code]

Det kan altså betale sig at få en tush i en fremskreden alder, så skal man jo ikke leve så længe med den

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 23:02

Den var god

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 23:04

>Molo.

Du skuffer mig - tror du jeg ville lade dig fange mig i sådan en fortalelse - kig på det jeg skrev og bemærk, at jeg satte farve i citationstegn "farve", som antyder at jeg godt er klar over at sort ikke er en farve, men blot mangel på lys.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 23:06

Hold da kæft...183 cm høj og 70 kg
Ja det kan jeg godt forestille mig*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 23:10

>Franksp

Som Frida antyder..(tror jeg da) så er der ikke meget at stå imod med i tynde tider... Du er nærmest lidt ranglet Ik??

Er der overhovedet plads til en tusch???

Ram

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-02-04 23:12

mordex

glemt at logge af min pc..?? er ikk helt med..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 23:12

Han kan da altid få en smiley

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 23:13

Altså Frank

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 23:15

En lille flov smiley på "banditten"

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 23:17

>Frida

Som smiler når Franksp bliver begejstret ... Frida altså

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 23:43

>>solgaard
Er det ikke dig der stillede spørgsmålet?

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 23:44

Undskyld solgaard
Jeg har ikke fået hvilet ud efter igår, så jeg undskylder og lukker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:23

ram2 -> Jeg skrev anførselstegn. Er det ikke (næsten) det samme som citationstegn?

Her er Frk.Uro's savle side, hvad tattoo anbelanger : http://www.artfactory-tattoo.dk/

..masser af tribe's.

Mordex -> Flot tiger! Den er lige noget for Frk.Uro ...kroppen altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:26

Ps. Frk.Uro har lige fået en Smiley i navlen. Sådan en lille sød gul/sort 'Emallie i sølv' ringsmykke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 00:33

Dette spørgsmål prøvede jeg at stille seriøst, for at få hjælp, men nu synes jeg ikke det er morsomt mere.

Og til Ram2 ...................................................................

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 00:38

>Frank

Måske du så skulle ha stillet det i en anden kategori

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 00:39

Er alle de der........................................en kode

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-02-04 00:40

Som sagt tidligere, det gør ikke specielt ondt, kun de steder der nævnes, men smerten er til at holde ud.

Bl.a. på rygsøjlen, nakken, og steder med tynd hud.
Dvs. hele din krop *GGGGGG* (kun en joke)

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:40
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 00:40

Nå så prøver jeg osse
Og til Ram2¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:42

Ups... Den var til dig Franksp. Du ved jo hvordan der ævles her

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 00:46

Tak for svaret Teil. Jeg tror du har givet mig det mest seriøse og ærlige svar.
Kan du ha' en rigtig god week-end.

Jeg har mere end 10.000 point, og egentlig ikke har lyst til at være her mere, da der altid er et par KanDu brugere der ødelægger mine spørgsmål, hver gang med platte og useriøse kommentarer.
Jeg har forelagt dette for KanDu, og de har lovet, at der vil blive mulighed for at udelukke svar/kommentarer fra de personer, som man selv fravælger. Det glæder jeg mig til.

Så jeg opretter et nyt spoørgsmål i "SMALLTALK" der hedder Teil. Så giver jeg dig 500 point yderligere.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 00:51

Til mordex og molokyle

Jeg opretter et nyt spørgsmål i "SMALLTALK" et der hedder mordex og der hedder molokyle. Så giver jeg jer 500 point yderligere, for jeres seriøsitet

Go' week-end
Frank

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:53

Ærligt ja, men seriøst? Jeg prøvede da også at holde mig til emnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:54

Slet du bare de 500 inden der kommer nogle gribbe og 'ødelægger' det hele

..og ha' en go' nat Franksp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 00:55

. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 00:55

Herre Gud Frank......Ødelægger dine spørgsmål
Seriøse spørgsmål skal nok ikke stilles i Smalltalk...vel?

Hvor seriøst tror du lige at det opfattes....at en mand i din alder vil ha en tusch tæt på sine kønsdele jeg troede sgu at du jokede...især fordi du stillede sp. i Smalltalk...........

Frida....

PS. Det bliver da dejligt, at vi fremover kan sortere i hvem vi
"gider" være "venner" med

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 01:06

Ja kære fridaflip

Du har nok ret. Jeg er nok for seriøs til at være med her, det indrømmer jeg, men så må jeg jo nok finde andre græsgange, og der er nok det jeg prøver på.
Det er vel også nok respekteret.

Det jeg er irriteret over er, ram2. Han kan "sætte mit pis i kog" hver gang han kommer med sine ???????????????????? kommentarer.
Derfor har kandu lovet mig, at man fremover, vil kunne udelukke svar/kommentarer fra de personer man ikke ønsker at kommunikere med.
Jeg er absolut ikke den eneste der har det ønske.

Til fridaflip
Kærlig hilsen og go' week-end
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 01:12

Ram2

Hvis du læser dette, er du, efter min mening VÆRRE end zonker var.
Jeg synes du skal prøve på, at være mindre "morsom" og holde en lavere profil.

Jeg kan ikke forstå dig, hvorfor du er blevet sådan. Hvad er der sket med dig?
Er dit liv "kørt i fisk" eller har du ikke "noget liv".
Du har gjort så mange herinde ked af det med din meget specielle "humor". Har du aldrig tænkt over det.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:18

Og JA det gør MEGET ondt at få en tatovering....Næsten ligeså ondt som at der altid er et par KanDu brugere der ødelægger dine spørgsmål...

Du er måske bare lidt for følsom Frank??....Ram er sgu da harmløs

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:20

Det får aldrig ende.....Du syns' Ram er blevet værre - og Skingur syns' han er blevet en sentimental bonderøv

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:21

Og Frank....lige til din orientering er det tilladt
at ha en humor der ikke ligner din

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 01:23

Gider ikke diskutere hvordan folks liv er. Jeg kender dem ikke, men er du ikke sød at hive dine point hjem igen Franksp?

Ikke fordi jeg ikke kan bruge dem eller fordi det ikke er en sød tanke, men jeg vil altså ikke ha' point som 'sidebemærkning' til en Smalltalk tråd. Det havde været noget, andet hvis det havde været en 'jokker' i Fisk, HTML , Javascript, ..eller noget

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:28

Min mening om folk der fremhæver hvordan de "TROR" andres liv er......
uha det vil I slet ikke høre...for det er ikke "pæne" tanker.-Z

Frida....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 01:30

OK molokyle, Jeg fatter snart ikke en skid af alt det herinde. Alle de intriger.
Jeg har efter dit eget ønske, trukket spørgmålet tilbage

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 01:30

jeg synes det ville være ærgeligt frank.. jeg blir faktiskk glad når jeg ser du er "på".

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 01:33

Fridaflip. Helt ærligt, vil du ha' molokyles 500 point? Så får du dem sgu
Frank

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:36

Hvorfor i alverden tror du at jeg vil ha' point der var tiltænkt Molo??*GG*
Næ ellers tak Frank...giv dem til Skingur, hvis du absolut vil af med dem

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 01:36

frank, lav nu ikke et "summer-ophørsudsalg"!!!!
Kig ind en gang imellem ikk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 01:36

Tak Franksp

Du er efter min bedste overbevisning en flinker fyr. Hjælpsom og seriøs, men det synes jeg nu, på rette tid og rette sted, også ram2, fridaflip og skingur er. For ikke at nævne alle de andre kandu.dk brugere.

Folk er; som folk er flest

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 01:37

...og fortsæt evt tråden i et nyt spørgsmål... lige pludselig koster det en bondegård at læse videre!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:39

Jepper Molo....vil man færdes i et åbent forum
er det den rette indstilling af ha'

Frida...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 01:45

Kære fridaflip

Hvorfor mener du jeg skal gi dem til skingur? hun har da vist ikke været med på denne tråd. Grunden til at jeg spurgte om du ville ha' 500 point, var at jeg gerne vil af med mine 10.000 point, fordi jeg ikke har lyst til at være aktiv mere herinde. De point jeg ville give dig var ikke andres. Det var i hvertfal ikke min mening. Det var fordi jeg godt ville give dig point for din, tror jeg, ærlige måde at være her på KanDu.

De allervenligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 01:49

jow, lidt har jeg været med...men egentlig kun for at sige det er ærgeligt og trist, hvis du hopper helt af...

mvh Chris´tina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 01:50

..nå, det kostede kun 4 point at være med igen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 01:50

Prøv lige at tænk over, hvad mit seriøse spørgsmål er endt i

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 01:51

>Franksp.

Meget kan man sige om dig Frankie boy - Men du er fan.. god til at gøre dig selv til grin - Først den med tatoveringen og nu dette. Ved du godt at du i kulissen kaldes "Franklaksko" Sån' en lidt klæbende, selvhøjtidelig og åhhh åhhh så pæn en mand med de rette meninger og holdninger, og nypudsede sko.

Gaaaaab du er RØVkedelig Det er mere spændende at se maling tørre end at høre på dit selvoptagede shit.

Og med hensyn til Kandus løfte til dig om udelukkelse af elementer der ikke passer ind i din lille kedelige, grå og ligesidede æske, så blir det nok ikke i din tid, med den fart de hidtil har udvist i andre sammenhæng.

Forespørgsel om smerter ved at få tatoveret en tush på pikken på en mand i din alder - Ærlig talt Franklaksko

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 01:53

>skingur
Synes du at 4 point er en bondegård

>Frank
Du spurgte om jeg vil ha' Molokyle's point,o) svaret er nej tak....og jeg kan med min bedste evne ikke se, at Ram har været mere uartig i denne tråd end jeg selv.
Og ja jeg forsøger at være ærlig....men det tror jeg da netop at Ram osse er...og det er derfor du ikke bryder dig om hans svar......

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 01:56

Det er nu set værre synes jeg..ikke at det er en fed undskyldning, meeen....måske havde frida ret, da hun sagde at smalltalk ikke er det oplagte emne til et seriøst spørgsmål. "andre interesser" havde nok været bedre. Men du fik da trods alt et par gode svar synes jeg.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 01:58

Franksp

bliver der så en godkendelsesprocedure man dkal igennem for at må svare?????????????????????????????????????

per

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 02:01

ramses din hattenål... det var jo ikke på banditten han ville ha´den, vel!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 02:06

>Skingur.

Det er sgu da komplet ligegyldigt, hvor en mand på næsten 60 år som udstiller sin forsinkede pubertet vil ha en tatovering - Det næste blir vel at han spørger hvordan man starter et værtshusslagsmål, eller hvor man lettest kan købe en luder, eller lidt tjald - Herregud han må jo være sent udviklet

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 02:07

Hattenål*LOL*
Hmm....nej det er rigtigt det ikke var på banditten......men hans kone blev dog lidt fristet ved tanken.......

Frida...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-04 02:23

ram2

"Forespørgsel om smerter ved at få tatoveret en tush på pikken på en mand i din alder - Ærlig talt Franklaksko"

Det står for din regning. Det har aldrig fortalt/sagt. Og iøvrigt, hvad har det noget med alder at gøre?

Hvad mener du iøvrigt med "franklaksko"???. Ram2 (hr. Kim ......) Tæl prikkerne. Jeg vil anbefale dig at stoppe med dine "Perfide" svar. Ok du skal nok passe lidt på dine udtalelser om mig. For et par år siden var vi gode venner. Det vil jeg gerne fortsætte med. Jeg kan iøvrigt fortælle dig, at jeg er meget tæt på, at have bestået juridisk embedseksamen - (så det har ikke noget med den alder du henviser til).
Du er meget tæt på at overskride grænser for hvad der er "lovligt".
Mit råd til dig er, vær nu venlig og hjælpsom, som du var tidligere. Vi KanDu brugere har brug for din viden.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 02:37

Frank for sat... jeg håber dit arrigskab bunder i en brandert eller noget andet....
Indtil du begyndte at provokere i denne tråd...havde Ram (Kim) ikke været uartig...Du strammer den nu synes jeg - og helt ærligt hvem bryder loven....
I hvert fald ser jeg ingen grund til at du begynder at skrive navne....

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 02:38

Lille Franksp -

Jeg synes du skal lægge sag an mod mig for injurier, eller hvilken § du nu med din nyerhvervede viden om jura har tilegnet dig, vil vælge at bruge.

Og din slet skjulte .... Gaaaab.... trussel om at afsløre mit navn som du så tumbet skriver med små søde sirlige prikker kan jeg da selv oplyse om - Jeg hedder Kim Ramgil - det har været på Kandu så ofte, men det ser du nok ikke - Du er nok for optaget af dit eget lille navlepilleri.

Herregud lille Frank - Bliv dog voksen...

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 11:08

Guds fred og go' lørdag

bibsamie -> Nej, Jeg tror at det bliver sådan at hvis nu jeg ikke ville have dig med i mine spørgsmål ville du slet ikke få dem at se før de var besvarede. Hverken i Seneste 25 eller i emne kategorien. Jeg ville sandsynligvis kunne 'møde' dig i andres spørgsmål, hvis spørgeren ikke har 'udelukket' dig. Jeg ved det ikke, men det ville være mest logisk.

Franksp -> Det nytter ikke at være 'tyndhudet', hverken på kandu.dk eller 'ude i den virkelige verden'. Må jeg gi' dig et lille trick? Ignorer de kommentarer du finder for bøvede, istedet for at lade dig provokere af dem. Folk bliver hurtigt trætte af at 'tale til en dør'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 11:33

>Molo.

Meget rammende "at tale til en dør"

Og god morgen (kl. er altså 11.34 )

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:36

Skal vi fortsætte her??
Hmm.....så gør vi da det. Godmorgen

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:39

Er Frank tyndhudet
Av...så er jeg sikker på, at det gør ondt at få en tatovering

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 13:09

>Franksp

Hvad skete der i din lille firkantede blankpolerede verden kl. 00.33 i nat - Jeg havde indtil da ikke følt mig provokeret til at tilskrive dig på anden vis, end du kunne forvente med et spørgsmål af den karakter og så oven i købet i smalltalk.

Er det sådan fat, at du inviterer til leg, og når så lille frank ikke gider mere, ikke synes det er sjovt, så skal alle bare stoppe - Nej Franki... sådan ser den virkelige verden ikke ud.

Jeg ser først nu hvor lavt tænkende du faktisk er - Du forsøger i dine selvhøjtidelige kramper at købe dig lidt venner, og du bliver synlig overrasket over at nogen afslår dit gennemskuelige klistrede tilbud om 500 point. Troede du virkelig, at du kunne få Molo til at hoppe på den limpind, og at du efterfølgende med en naiv håndbevægelse kunne omdirigere dine judaspoint, som Molo afslog, videre til Frida??? Hvor naivt Franksp

Herregud "Franklaksko" - hvor er du dog klynkende patetisk - Molo har da nosser til at afslå dit gennemskuelige stunt. At du derefter tillader dig at tro, at du bare med en håndbevægelse kan kyle 500 ”brugte, afviste og afsuttede” point i hovedet på Frida, viser med al tydelighed, at du ikke har fattet en skid – Franklaksko gør dig dette klart…..Frida har mere ”nosser” end du blot kan drømme om at komme i nærheden af.

Du tillader dig samtidig rundhåndet at påstå, at vi for et par år siden var venner.... Frank, hvor har du deponeret din realitetssans, siden du kan påstå dette nonsens. Samtidig må jeg konstatere at du ikke aner hvad en ven er - Men jeg kan NU levende forestille mig, at din "vennekreds" må være enorm, når dit kriterium for venskab er denne overfladiske kontakt, der ganske normalt hersker på Kandu.

Frank... der er nylig lavet en undersøgelse i England, som viser at kvinder i din alder i gennemsnit har 4 veninder, og at mænd i samme alder har 1½, hvoraf den 1 oftest er konen. Så Frankieboy - alias "Lakskoen".... hvis du rammer statistikken, så gå ud og find din ½ ven - Det er ikke mig.....

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 13:16

Øhh...det med Fridas "nosser"......vil jeg mene er en metafor -
eller hva' dælen det nu hedder*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 13:24

>Frida.

Rigtig forstået

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 13:27

>Frida.

PS.
Dine nosser opholder sig jo heller ikke i Jylland pt. - så vidt jeg ved

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 13:28

ja jeg er ligeglad....men jeg elsker altså din humor

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 13:36

ram2 -> Gu' har jeg orden i de ædlere dele af min fysik ..trænger blot til en let massage og deraf følgende afgang

Bortset fra det tror jeg Franksp har taget mit trick til sig. Hvoraf vi kan slutte Franksp finder din kommentar bøvet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 13:39

fridaflip -> Jeg anede ikke ram2 var i besiddelse af humor. Hvad bygger du den påstand på ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:02

Jeg må snart til København....det er jo der de sjove opholder sig
Altså Molo.....Lidt massage og deraf følgende afgang

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:22

Kom du bare

Fik du den ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 15:04

Det tror jeg :

Frida...