/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Det er lidt lusket!!!!
Fra : W3rzax
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 20-02-04 15:47

Denne hjemmeside gør så man kan tjene penge men er der ikk noget lusk over det...???
Jeg kunne godt tænke mig af vide noget mere...

Dette er hjemmesiden....
http://www.soccermania.dk/layout_tjenpenge.php

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-04 15:50

Den er god nok. Du får en masse reklame, for det får du næsten ingen penge.
Jeg har en af slagsen, på kontoen efter ca 1 år, omkring 2 kr.
Så god fornøjelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 15:51

Ja og nej
De udenlandske kan du glemme.
Af de danske kender jeg kun e-reklamer. De giver 10 øre for hver mail.
Det er mail som du normalt får i din postkasse samt fra mindre firmaer som på den måde gerne vil være kendt.
De er vist ganske reelle.
Men de udenlandske - glem dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 15:53

"teil"
Jeg har fået de første 25 kr fra ereklamer.
Men det varer også ca. 1 år at "tjene" dem. Så rig blir man ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-04 15:57

Jeg glemmer altid at åbne i tide.
Så min pension kommer ikke derfra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 16:00

Nå ja - hvis du kun er 10 år og vi sættet pensionsalderen op

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 20-02-04 18:19

De udenlandske skal du holde dig langt væk fra... De kan sagtens snyde dig, hvis de vil have dit konto nummer eller bank konto... Det er svindel og humbuk.... Men de danske kan du trygt holde dig til... I hvert fald dem du kender... men hvis du syntes at det ser lusket ud, så lad vær... Det er jo ikke store formuer du tjener på det!!!

Men her er et godt sted hvor der er nogle gode bannere: http://www.gratis-ting.dk/ny/links/vis.php?emne=4&kategori=30&underkategori=0

Men tag selvfølgelig kun de danske...

Hilsen jjhj