/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Søges: forende af Mazda 626 st.car 1994
Fra : badroulbadour
Vist : 574 gange
2 point
Dato : 16-04-02 22:12

Jeg har netop snittet fronten af min metallicblå Mazda st.car fra 1994, så jeg er ude efter følgende reservedele:
kofanger, køler, samtlige forlygter og blinklys, venstre forskærm og kølerhjem. Jeg bor i Virum/Nordsjælland, så jeg vil selvfølgelig helst høre fra folk i nærheden. Men alle får svar.
Send mig en besked om hvad du har og hvad det skal koste, så hører du fra mig.
16. april 2002
Mvh.
Flemming

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-02 21:12

Hej!

badroulbadour wrote:
>
> Jeg har netop snittet fronten af min metallicblå Mazda st.car fra 1994,
> så jeg er ude efter følgende reservedele:
> kofanger, køler, samtlige forlygter og blinklys, venstre forskærm og
> kølerhjem. Jeg bor i Virum/Nordsjælland, så jeg vil selvfølgelig helst
> høre fra folk i nærheden. Men alle får svar.

Dette forum er ikke til køb/salg.

Men kig på http://www.dataophug.dk og se om du kan finde noget...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mine intentioner med det ovenstående er gode!

Kommentar
Fra : badroulbadour

Dato : 16-04-02 22:57

Tak for kommentaren Kim.

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 2 point
Dato : 17-04-02 05:54

Hej

Prøv her:

http://www.dba.dk/

eller du kan indryk annoncer på http://www.dba.dk/

Hilsen
Ishøey

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-04-02 09:08

Også burde det være på sin plads at du forærede Ishoey mere end 2 point, det sgu for sølle !

Godkendelse af svar
Fra : badroulbadour

Dato : 17-04-02 14:17

Tak for linket til Den Blå Avis (som jeg nu godt kendte). Jeg spurgte nu mere om der måske var nogen, der havde de enkelte reservedele. Links har jeg masser af.
Mvh.
Flemming

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 17-04-02 18:04

1000 TAK for de 2 point!!!!

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : badroulbadour

Dato : 18-04-02 04:59

Nu ikke grådig!
Nej, men ærlig talt, så havde en totakter været nok ...
Men jeg kan se, at dette vist ikke er det rette forum at hente hjælp i.
Jeg havde såmænd gerne givet en zillion points for at høre fra en person med forenden af en Mazda:
Spørgsmål: Hvem har forenden af en met.blå Mazda 626 st.car fra 1994 til salg billigt?
(vedkommende kan få alle mine points)
Pax vobiscum!
Flemming