/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Vandkefir
Fra : Katka
Vist : 3937 gange
100 point
Dato : 16-04-02 22:05

Det er længe siden nogle har talt om Vandkefir. Har jer der sidste år efterlyste
svampen fået en?
Jeg bor i København og vil meget gerne have eller købe en svamp. Kan nogen
hjælpe mig?

Med håb Katka

Accepteret svar
Fra : lars2408

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-02 08:04

Hej Katka

www.dba.dk er der folk der sælger kefirsvampe.

Oversigt over gratis svampe http://www.kombuchasvampen.dk/classadd/classad.pl

God fornøjelse

Lars

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 22-04-02 20:12

Tak Lars
Jeg har fået kontakt med en svampeuddeler.
Hilsen Katka

Kommentar
Fra : kamik

Dato : 17-05-02 12:22

ØHHH nu blander jeg mig lige i tråden, hvad er vandkefirsvampe ???? og hvad bruges de til? Evt. nogle adresser om emnet?

mvh Eva

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 28-04-03 14:51

Her de sidste 4 år arbejdet på et projekt med en ny "biologisk" læskedrik, Vi forventer at have et vandkefir produkt på markedet Juni/Juli under navnet "2Vital"

mvh
arne

Kommentar
Fra : Nitsrek

Dato : 31-12-04 11:40

Hej Katka !
Kunne du skaffe dig vandkefir ? Hvis nej, så har jeg nogle som du kan få, men der går nok ca. 14 dage før jeg har den mængde som du skal bruge for at starte op.

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 31-12-04 19:31

Hej Nitsrek, tak for tilbudet men det er ikke aktuelt mere
venligst Katka