/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Til BjarneD
Fra : ram2
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 20-02-04 12:13

BjarneD

Lige lidt til dig Jeg er lige i det humør i dag

Ram

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 210 point
Dato : 20-02-04 12:15

Det er helt fantastisk hvad solskin betyder !
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:17

Guild vil gerne have lidt mod smerter og jeg under ham dem, ellers tak for gavmildheden RAM det er godt nok et herligt solskinsvejr.
hejsa
Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 12:20

BjarneD

Det er altså til dig, men hvis du synes det, er det da ok med mig - Så kan alle osse se hvor storsindede og rundhåndede du og jeg er - Skal Guild ha dem så sig det.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:24

Jeg syntes at vi skal fejre det dejlige solskin og give dem til Guild fordi han bliver glad når det bliver givet helt uden bagtanker, og helt ærligt det er da harmløst.
Have a nice day folks!
Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 12:29

BjarneD.

Jeg vil følge dit ønske...

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 12:31

Prøv at kalde på øhh en eller anden.....det kan sgu da ikke passe,
at ingen vil ha' point

Jeg syns' nu stadig at Bjarne ska' ha dem...bare for at drille ham

Frida...

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 12:31

Tak for venlig deltagelse - (lyder som et kondolencetelegram )

Kærligst uden bagtanker doneret af BjarneD

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 12:32

>Frida.

Vi driller ikke i dag...... Måske senere....

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:32

Hvorfor skal jeg gamle enfoldige sjæl drilles Frida (er det ikk edin hund der hedder det?)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:33

Tak for at jeg også måtte være gavmild RAM

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:36

Hvis jeg skal drilles så vent lige til efter solnedgang for nu skal jeg ud at nyde det flotte vejr.
Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 12:36

>Bjarne

Fordi du ikke er bange for damer....selv om det er mørkt

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 12:38

Frida.

Er BjarneD ikke bange for damer - så er han et fjols - Kun tåber frygter ikke havet og kvinder...

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:39

Hemmeligheden er at det kun er når det er mørkt jeg ikke er bange fordi man i dagslys kan se hvor "blød" og venlig jeg er

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 12:39

Som en søens man d må jeg give dig ret RAM

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-02-04 12:43

BjarneD

Jeg kan fornemme at vi har samme skavank - Det skide dagslys (og kvinden) afslører vores sande jeg

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 12:46

>Ram
Jeg synes du er sød både i dagslys og når det er mørkt

>Bjarne
Er du fisker? Måske kender jeg dig*GG*

Frida...