/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Mexicansk mad
Fra : MSS
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 20-02-04 11:46

Hej

Vi skal have nogle taco trays iaften med oksekød til.

Gode ideer til tilbehør ??

mvh
MSS

Kommentar
Fra : alanya

Dato : 20-02-04 11:49

majs, fine ærter, stegte fetatern og gode flutes.

velbekomme

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 20-02-04 13:09

Guagamole, salsa, frisk annanas og løgsauterede majs med lidt chili.

mvh

velbekomme

Kommentar
Fra : MSS

Dato : 20-02-04 13:13

Hej Food_life

Lyder lækkert - hvordan laver du de løgsauterede majs ?????

Accepteret svar
Fra : food_life

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-04 13:21

Finthakkede rødløg sauteres i lidt olivenolie til de er klare, majsne vendes i, lidt chili tilsættes og tilsmages med salt. Et drys grofthakket persille på toppen klæder majsne.

MVH

Kommentar
Fra : bornholmkt

Dato : 20-02-04 13:36

hej MSS prøv også at servere opvarmet ostesauce på dåse til sammen med en revet ost. Server også en salat, skivede agurker samt skiveskårne friske tomater til. Det er også godt at putte ind i tacos sammen med kød og andet tilbehør. bon apetit fra bornholmkt

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 24-02-04 08:23

Tak for svaret food_life.