/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film teknologi
Fra : Prestissimo
Vist : 254 gange
200 point
Dato : 20-02-04 11:29

Mig og min kammerat har projekt opgave, og har om hvordan teknologien har udviklet sig siden de gamle film som King Kong og til Ringenes Herre og Harry Potter. Hvis der er nogle der kan sende os nogle oplysninger, eller billeder!

På forhånd tak!

Simon og Christian

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-02-04 11:47
Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 210 point
Dato : 20-02-04 12:04
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-02-04 12:21

også ét link mere:
http://www.danskefilm.dk/
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-02-04 12:29
Godkendelse af svar
Fra : Prestissimo

Dato : 23-02-04 09:16

Tak for dine svar! De har hjulpet os meget! Men hvis du kan skaffe noget om hvordan man har lavet alle de flotte effekter i f.eks Ringenes Herre og Harry Potter. Om du kan finde nogle link til os som handler om hvordan man gør, hvor meget det koster , hvor meget tid man bruger på det, og hvor mange procent af filmen der er er animation

Kommentar
Fra : Prestissimo

Dato : 23-02-04 09:38

Mange tak!!!!!!! Men vi har brug for mere information!!!!!! om Filmteknik! håber du kan hjælpe os yderligere!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-02-04 11:19
Kommentar
Fra : Prestissimo

Dato : 23-02-04 14:11

Mange mange tak!!!!!!!!!! det var lige det vi havde brug for! du har virkelig givet os et skub fremaD!