/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sippelimelip !!
Fra : Sunowich
Vist : 407 gange
2 point
Dato : 20-02-04 08:57

Det da ikke Dyrplageri dit tip er det vel ????

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-02-04 09:14

hen skulle da selv prøve det !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-02-04 09:58

Hvis det i det mindste havde været mod knallertførere, kunne jeg forstå det.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-02-04 10:13

det må være en joke, et normalt tænkende menneske kan ikke mene det, men det er jo heller ikke sikkert at det er et normalt menneske.

per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-04 12:36

Kunne håbe på at han/hun selv kom til at træde i det.

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 20-02-04 14:30

hø hø - den eneste fejl i det, er at jeg postede det i et forkert forum - beklager. Dyrplageri er mange ting, og det er bestemt ikke den mindst ubehagelige måde for de små mus - forskellen er bare at vi ser det på nært hold. Jeg tror heller ikke musekorn er specielt smertefrie - det der med at dø af indre blødninger og drukne i sin egen kropsvæske og den slags. En konventionel musefælde er selvfølgelig mere human, når ellers musen går den rigtige vej i så den ikke bare er låst fast med et eller flere brækkede ben som den så kan ligge og sprælle med. Hvis i kender en bedre metode, er jeg lutter øren, for jeg er godt nok træt af at musene æder og skider i min mad og mit køkken - ikke mindst da de kan bære forskellige sygdomme og jeg er lidt øm over mit 4 måneders knægt. Nå, men måske det skulle tages op under etik eller psykologi. Emnet er principielt ret spændende.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 20-02-04 16:41

hej
husk at afslutte spgsmålet ellers bilver der hængende
mvh
ole

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 2 point
Dato : 20-02-04 16:52

Nu ikke presse Suno, Han sidder stadig og græder over den måde man kan behandle mus på.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 20-02-04 17:04

jeg angre meget ked af det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 17:25

1133 Er vist bare morsom "blir hængende"Mon ikke det er lidt klistret Mvh Sune

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 20-02-04 17:33

tja hvad skal jeg skrive
nå jo jeg skal til at lave mad

hej hej

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-02-04 17:39

1133 pas nu på havregrøden, ellers må du bruge den til tapetklister, men giv det ikke til mus, de dør af forstoppelse.

ellebye

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 20-02-04 18:14

ok
så er det slut fra min side

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 09:39

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 09:40

Hvad skylder jeg nu ??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-02-04 09:59

Hej og god morgen.

Du skylder ingenting. Lad os vende tilbage til "normale" tilstande hvis de overhovedet eksistere.

Se nu blot det sidste "tip" fra refi, der var slet ikke belæg fra hans side at se "rødt", og så i et tip?

Pt. gids vi ikke mere og venter at se hvad dagen vil bringe.

Med ønsket om en god dag

Mvh
Ellebye