/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Nero Burning Rom 6,0
Fra : john.bennyson
Vist : 1190 gange
50 point
Dato : 20-02-04 02:08

Hej

Findes Nero Burning Rom 6,0 i en Dansk variation hvis ja hvor kan den downloads fra.

Hvis ikke, er det så muligt at download den på engelsk uden at det koster en formue.

Jeg har 5,0 variationen, det er kun får at få det sidste nye.

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 20-02-04 02:53

jeg mener ikke den er så dyr at købe. 16 eller 26 dollars koster den. Så kan du vist downloade den med det samme. Du kan selvfølgelig downloade den gratis med div. fildelingsprogrammer i en cracked version, men lovligt kan du ikke få den uden at betale. Jeg har ikke set den i en dansk version. Hvis du beslutter dig for at købe den, så husk at få MPEG2 plugin med - det følger ikke standard, og pga. copyright bla bla bla, koster den ekstra. Ved ikke hvor meget, men det er vist ikke det helt vilde.

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-04 02:58

Hej.
Du kan downloade en demo af Nero 6 her
http://www.nero.com/en/631934351031098.html

Du kan opgradere den gamle version her
http://www.nero.com/en/nero6_upgrade.html

Og så kan du købe Nero 6 her
http://www.nero.com/en/Nero-6-Buy.html

Det hele er desværre på engelsk, men jeg vil lige se om jeg kan finde noget på dansk.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 03:03

Måske kan den downloades gratis her
http://www.1000downloads.co.uk/?id=MEGADOWNLOADSSUK

Men man skal betale 1.50£ pr. min. for at komme ind på siden.
Men jeg ved ikke om det er gratis at downloade Nero.

Mordex.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-02-04 08:45
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-02-04 11:34

Det fungerer rigtigt fint med de language pakker der er i Xou's link. Jeg bruger dem og selv hjælp er på dansk

Kommentar
Fra : richardt

Dato : 20-02-04 18:53

Jeg har lige købt en Nero 6 og den er på dansk, jeg har købt den på QXL auktionerne. Det er et rigtigt godt værktøj, det jeg fik sammen med min Lite-on DVD brænder--hedder Sonic, My DVD -- ,det kan jeg ikke finde ud af og det kan kun brænde DVD'er.

Godkendelse af svar
Fra : john.bennyson

Dato : 20-02-04 23:51

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-02-04 23:53

Det var da så lidt

Mordex.