/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
extasy til stil
Fra : Tompe_10
Vist : 462 gange
60 point
Dato : 19-02-04 17:02

Ï min klasse har vi lige fået et projeckt om børn og unge jeg har valgt t have om stoffer jeg skal bruge lidt oplisninger om extasy det skal gerne være en site der akn skrives ud fra har nemlig fundet et par stykker hvor det ikke er muligt

håber i kan svare

peace in heaven Tompe_10

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-02-04 17:04

Prøv at "markere" teksten, "kopiere" og "indsætte" i eksempelvis et word-dokument.
/PG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 17:20

http://www.kokain.dk/Extacy.htm eller http://www.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=297369&CID=33&p=1 eller Kan du få det til at virke som Guild siger ??? mvh Sune

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 19-02-04 17:25

det får mig til at tænke på en signatur jeg læste:

Hvis videospil virkelig har indflydelse på spillernes adfærd, ville vi idag have en generation af 20-30 årige der i firserne spillede pacman, og som idag rendte rundt i mørke rum, lyttede til monoton musik og spiste små piller.

Det giver da stof til eftertanke...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-02-04 18:17

"Hvis" skal slettes og slutsætningen skal være:
"Som idag render rundt i mørke rum, lytter til monoton musik og spiser små piller"
... men det var vel ikke spørgsmålet eller et svar til "Tompe_10"
/PG .. som nu forventer at få "tørre tæsk"

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 19-02-04 18:20

ja, ironien er sjovt nok ikke til at tage fejl af. På nær hvis man er til techno o.l.

Accepteret svar
Fra : johnni

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-04 00:44

kig her www.skolestof.dk

johnni.

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-03-04 08:45

Tak for svaret johnni.

Pe@ce in he@ven TOMPE_10