/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem er kunstneren?
Fra : alfa
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 19-02-04 11:57

Jeg ved ikke om nogen af jer kan huske "once in a life time" cd'en, det er rock music, den er en del år gammel, ved bare ikke hvor meget. Er der nogen der ved/kan huske hvad kunstneren hedder, der er 11 numre på cd'en hvis det kan hjælpe.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-02-04 12:13

Efter søgning er der disse Craig David--Wolfsheim--Talking heads--Alabama

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-02-04 14:33

Talking heads har lavet et nummer og muligvis osse en lp/cd der hedder once in a lifetime! Hvem de andre som ofa nævner er, ved jeg ikke

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-02-04 15:32

Jeg fandt dem på en af de steder man ikke har install Z

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-04 16:13

hej alfa

ved så ikk om det var en kvindelig sanger eller en mandelig du søgte sangen med.. men evt tjek linket her..
der er en del stykker som faktisk har synget sangen med titilen "Once In A Lifetime"

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDSUB040402191010572481&sql=H1017008

knus
angel

Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 20-02-04 00:05

Tak for svaret Angelica. Jeg fandt delvist ud af det, grunden til at jeg skulle vide hvad cd'en hed, var at jeg skulle bruge et nummer derfra, og det fandt jeg ud af via dit link. And BTW fedt link du kom med ;)