/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tabs nineteenhundredand yesterday guitar~
Fra : KWC1
Vist : 235 gange
250 point
Dato : 19-02-04 11:05

Hey derude...

Der er vel ikke nogen der har solo(erne) til ovenstånde sang med DAD?

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 19-02-04 11:09

her skulle de være

Track: Nineteenhundredandyesterday
Artist: D-A-D
Album: Everything Glows
--------------------------------------------
Tabbed by Thomas "Mighty Highty High" Lund
E-mail: samoht.dnul@get2net.dk
--------------------------------------------

Intro: (play 2 times)

-------0---------------2-0------------0-------------0-2-0---0---|
---2-----2---2-----3-------3---3---3----3---3-----3-------3-----|
-2---2-----2-----4---4-------4---0---0----0-----2---------------|
----------------------------------------------4-----------------|
----------------------------------------------------------------|

-------0---------------2-0------------0-----------0-------------|
---2-----2---2-----3-------3---3---3----3-----3-----3-----------|
-2---2-----2-----4---4-------4---0---0------0---0---------------|
----------------------------------------------------------------|

Simultanously with the 2. time you play the intro:

A Hm G D

A Hm G

----------------------------------------------------------------

VERS:

Hm Hm

Hm A
I let a lie come true

Em G
I even cared enough to lie

D G
Recieve what I transmit

D G
And slowly close you eyes

Hm A Em
Yeah, to unlock our locked up love

G
And set it free

D G
You need a complicated key

D G
You need a key as big as me

----------------------------------------------------------------

CHORUS: (One guitar as intro x2)

A Hm G
You were almost on my mind

D A
Yeah, and though I'm doing just fine

Hm G
I have heard myself in many ways (Back in Nineteenhundredandyesterday)

A Hm G
Yeah, I think of you everytime

D A
Everytime I leave it behind

Hm G
Back in Nineteenhundredandyesterday

----------------------------------------------------------------

VERS:

Hm Hm

Hm A
And when I lie in bed

Em G
And I'm going through the day

D G
What's been done and said

D G
It slips into my head

Hm A
You open up one door

Em G
And then you're faced with many more

D G
Yeah, I know all of them well

D G
I keep my questions to myself

----------------------------------------------------------------

CHORUS: (One guitar as intro x2)

A Hm G
You were almost on my mind

D A
Yeah, and though I'm doing just fine

Hm G
I have heard myself in many ways (Back in Nineteenhundredandyesterday)

A Hm G
Yeah, I think of you everytime

D A
Everytime I leave it behind

Hm G
Back in Nineteenhundredandyesterday

----------------------------------------------------------------

D A
Yeah, I thought I wanted it

Hm Cm#
Yeah, I thought I needed it

Em
And to unlock our locked up love

G
You left the key and then you walked off...

----------------------------------------------------------------

1. solo with rythm guitar: D G (x4)

----------------------------------------------------------------

CHORUS: (One guitar as intro x2)

A Hm G
You were almost on my mind

D A
Yeah, and though I'm doing just fine

Hm G
I have heard myself in many ways (Back in Nineteenhundredandyesterday)

A Hm G
Yeah, I think of you everytime

D A
Everytime I leave it behind

Hm G
Back in Nineteenhundredandyesterday

----------------------------------------------------------------

D A
Yeah, I thought I wanted it

Hm Cm#
Yeah, I thought I needed it

Em
But you were almost,

G
Almost on my mind

----------------------------------------------------------------

2. solo with Rythm guitar: A Hm G D A Hm G

and one guitar as intro!

----------------------------------------------------------------

MVH Grise_tryne

Kommentar
Fra : KWC1

Dato : 19-02-04 11:12

Øhhh... Dette er en intro, vers, omkvæd + bro. IKKE en guitar solo!

Kommentar
Fra : Lykkebamsen

Dato : 23-02-04 12:01

Har fundet ngt ligende

1. solo with rythm guitar: D G (x4)

2. solo with Rythm guitar: A Hm G D A Hm G

and one guitar as intro!

men det ligner meget det andet som "grise_tryne" sendte til dig - ellers søg på google, der er i hver fald en masse links du sikkert kan bruge

Kommentar
Fra : KWC1

Dato : 23-02-04 12:09

Nix, har snart været alt igennem... Er ude efter TABS TIL SOLO ikke akkorderne, dem er der sgu styr på
Men men, så må man jo lytte den af, selvom man er doven!

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 05-06-04 21:34

Hvis du gør det må du gerne sende det til cavailable@cavailable.dk :P