/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til Ellebye ang: USB-DREV
Fra : natmaden
Vist : 583 gange
500 point
Dato : 19-02-04 07:24

Hej Ellebye
Tak for din medføelse/indlevelse, og din hjælp angående mit og sikkert andres usbdrev problem.
http://www.kandu.dk/dk/spg/28506

Dette er et spørgsmål, til ellebye, såe...

Hvor er du Ellebye ?

Hilsen Natmaden.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 510 point
Dato : 19-02-04 08:49

Se jeg er lidt af en syvsover, dvs. jeg og mine tænder skulle have været til tandlæger her til morgen, men så ringede de fra klinikken og meddelte at jeg alligevel ikke skulle komme. Surt sjov, så kunne jeg havde sovet 1/2 time længere.

Og surt sjov at det (fy-ordet) ikke ville virke, du skal nok have fat i en go´gammel bilmekanikker, han ved lige hvor han skal slå på computteren for at få den til at makke ret.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 09:06

Tandlæge er ok, men jeg tror at jeg er ved at udvikle usbskræk
forresten er usb-drev sikkert ok,,,, på mac og Amiga
havde du været en halv time hurtigere havde du jo kunne får 510 p. for hurtigt svar.
Nu kan vi næsten gi' tandlægen skylden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 09:19

Pyt, jeg ville nu hellere have lukket hullet, jeg må have virus hvordan behandler man den?

Må ske sådan.

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 09:23

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 09:25

ups.. du må hellere skynde dig til http://www.kandu.dk/dk/spg/33377