/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DLL. Fil
Fra : popper
Vist : 430 gange
200 point
Dato : 19-02-04 01:30

Under opstarten af windows xp pro får jeg en meddelse som lyder so følger
" Fejl under indlæsning af C:/ WINDOWS/SYSTEM 32/ NvCpl.DLL" det lykkeds ikke at inistalisere en DLL.
Hvad er der mon sket
Jeg må tilstå at jeg lige har forsøgt at have to firewall instaleret på pcen men den ville ikke genstarte eller den blev i virkeligheden ved med at genstarte så jeg fik den til at gå tilbage til seneste konfiguration ??? hvorefter jeg slettede den ene firewall. Er der en der ved hvad jeg kan gøre for at få genetableret min pcer

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 19-02-04 01:43

Noget tyder på at filen er slettet i mappen, men ikke i registreringsdatabasen.
Man kan fjerne registreringer med Regedit.
Start - Kør - skriv regedit - tryk enter
Marker punktet Denne computer i Regedit
Åbn Rediger og tryk på søg
Skriv - NvCpl.DLL - i Søg efter tryk enter
når en nøgle findes med teksten - NvCpl.DLL - slettes denne ved at markere nøglens navn og klikke med højre tast og vælge slet tryk F# for at fortsætte søgningen og gentag indtil søgningen er afslutttet. Luk og genstart.
LAD VÆRE MED AT GØRE DETTE HVIS DU ER USIKKER - DU KAN SKABE ALVORLIGE PROBLEMER
Du kunne jo også prøve at lave en gendannelse til et punkt fra før det rod du har fået lavet

Kommentar
Fra : popper

Dato : 19-02-04 02:20

Jeg vil gerne takke for dit fornemme svar du fortjener de 200 points jeg har nu været inde på nvidias hjemmeside og down loadet den itu gået dll fil mange tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 19-02-04 02:20

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-02-04 10:59

Godt at jeg kunne hjælpe