/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Plakater
Fra : Mordex
Vist : 399 gange
110 point
Dato : 19-02-04 00:29

Hej.
Alle ved hvad et solarium er. Alle kender de der blå/gule solarier. Der står vist møntsol på vinduet. Firmaet hedder vist Golden Sun.
Men jeg kan ingen steder på nettet finde noget info om dem. Nærmere er det kontakt info jeg tænker på.
Min kone vil nemlig meget gerne have en af de plakater der hænger på vægen i et af deres solarier.
Jeg ved ikke om der er andre herinde der har set plakaten. Det er en kvinde der ligger på maven ved strandkanten kun iført hvide (eller en anden farve) g-strenge. Brysterne er dækket af hendes arme. Billedet er taget fra siden.(?)
Jeg har kigget lidt nærmere på plakaten for at se om der stod hvem det er, eller hvem der har taget billedet, men jeg kan intet finde.

Hvis en af jer kan finde lignende plakater på netten (der kan købes), må I meget gerne linke. Jeg har selv ledt, men der er for mange plakater som jeg ikke gider kigge igennem.
Og hvis ingen kan finde disse plakater på nettet, har en af jer har så noget info så jeg kan kontakte Golden Sun?

Mordex.

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 120 point
Dato : 19-02-04 00:40
Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 10:36

hejsa....

der står vel et tlf nr. hvor du kan henvende dig hvis der er noget galt med solen.... og evt. hvem du skal henvende dig til... noget må der stå på en sedel... ellers vil jeg sige, det er et rigtigt dårligt sol sted.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 23:49

Tak for svaret poul_from.
Det var vist den eneste mulighed.

Mordex.